İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com
Çok Mutsuzum
Çok başarılı bir öğrenciydim şu an son yılımdayım. Hiç çalışasım yok aslında çok hırslı biriyimdir. Erkek arkadaşımla kavga ederek ayrıldık, benden sonra çok mutlu oldu. Yakın arkadaşım kalmadı. En kötüsü de kendimden nefret ediyorum. Her uyuduğumda uyanmamayı diliyorum. Benim sorunum ne? Ne zaman mutlu olacağım?
Tarih : 31.10.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikolog
Merve Cansu Çavuş
Merhaba, insanı karamsarlığa iten şeyin olayları değerlendirme şekli olduğunu bilmelisiniz. Bir durumla ilgili değerlendirmemizin olumsuz ya da kötümser olmasını belirleyen irrasyonel düşüncelerden biri ya da bir kaçı belirleyici olmaktadır. Önceliğiniz bu düşünce kalıplarını işlevsel olanlarla değiştirmek ve kendinizi değersizleştirmekten vazgeçip koşulsuz kabullenmek ve sevmek olmalı. Sevgiler
Psikolog
Gizem Turgut
Merhabalar. Ben uzman klinik psikolog Gizem Turgut. Şu anda içinde bulunduğumuz Covid 19 süreci birçok insanı işe gitmeden, okula gitmeden evden çalışmak zorunda bıraktığı için çalışma motivasyonunuzu kaybetmeniz aslında normal bir şey. Bu süreçte yakın duygusal ilişkinizin bitmesi, diğer arkadaşlarınızla pandemi süresince görüşememeniz sizi kötü etkilemiş ve bu duyguyla tek başınıza baş etmekte zorlandığınız için de yaşama isteğiniz bile kalmamış. Sizi bu hale getiren süreçleri ele almak ve davranışçı bir yaklaşımla içinde bulunduğunuz bu olumsuz süreçle baş edebilmenizi sağlamak için bir uzmandan destek almanız faydalı olacaktır. Bu konuda benimle çalışmak isterseniz çevrim içi saatlerim için randevu oluşturmanız yeterli olacaktır.