Beck anksiyete testini ücretsiz yap

Ücretsiz ve online

Beck anksiyete testini alanında uzman psikologlar eşliğinde ücretsiz olarak yapın. Depresyon durumunuzu öğrenin ve Psikologofisi uzmanlarıyla görüşün.

Beck anksiyete testi

Nedir bu beck anksiyete testi?

Beck Anksiyete Testi, bireylere anksiyete durumları hakkında fikir vermek adına geliştirilmiş bir testtir. Beck Anksiyete Ölçeği, her ne kadar kesin sonuç vermese de, hastalığın teşhisini hızlandırarak tedavi sürecinde büyük kolaylık sağlar.

Beck anksiyete testi ile acaba sorusunu ortadan kaldırın

Anksiyete, kaygı ile kendini gösteren bir hastalıktır. Yaygın anksiyete bozukluğu söz konusu olduğunda, hastanın neredeyse bütün günü kaygıyla geçer. Birey, kendini bir türlü rahat hissedemez. Dolayısıyla bahsi geçen bireyin gündelik hayatı sekteye uğrar. Bu süreçte, kişinin aklında ciddi bir soru işareti bırakan ‘’acaba’’ kelimesi de beraberinde gelir. Beck Anksiyete Testi sayesinde, kaygı durumunuzla ilgili sorularınıza yanıt vermeniz mümkündür.

Psikologofisi ile beck anksiyete testi

Sahip olduğu kaliteli, deneyimli ve uzman kadrosuyla Psikologofisi, her türlü psikolojik destek sürecinde yanınızda olduğu gibi, Beck Anksiyete Ölçeği ile sorularınızı en doğru şekilde yanıtlamak için hazırdır. Psikologofisi’nin Beck Anksiyete Testi ile tutarsız ve belirsiz sonuçlar veren testlere elveda deyin. Alanında uzman psikologların desteğiyle, anksiyete durumunuz hakkında en doğru sonuçlara ulaşın.

Beck anksiyete ölçeği puanlama

Yapılan testte almış olduğunuz puanlar, anksiyete durumunuz hakkında bilgi verir. Bu durumun istisnaları mevcut olsa da, bu test sayesinde tanı süreci çok daha kolay hale gelir. Beck Anksiyete Ölçeği ile alabileceğiniz puanların değerlendirmesini ise kısaca şu şekilde ifade etmek mümkündür:

• 8-15 puan: Hafif Seviyede Anksiyete
  • 16-25 puan: Orta Seviyede Anksiyete
  • 26-63 puan: Şiddetli Seviyede Anksiyete

Önemli bilgilendirme

Bu sitedeki psikolojik testler halkın farkındalığını artırmak adına ücretsiz olarak sunulur ve kesinlikle teşhis/tedavi niteliği taşımaz. Eğer mental bir hastalığınızın olduğunu düşünüyorsanız öncelikle mutlaka bir Psikyatrist hekime danışmalısınız.

Hekimlerden başka kimsenin hastalıklarla ilgili teşhis koyamayacağını unutmayın. Eğer sürekli görüştüğünüz bir Psikiyatristiniz yoksa aile hekiminizden sizi yönlendirmesini isteyebilirsiniz.

Aşağıda acil durumlarda ulaşabileceğiniz numaraları ve kurumların web sitelerini sıraladık. Lütfen gözden geçirin.