SCL-90-R tarama testini ücretsiz yap

Ücretsiz ve online

SCL-90-R tarama testini alanında uzman psikologlar eşliğinde ücretsiz olarak yapın. Depresyon durumunuzu öğrenin ve Psikologofisi uzmanlarıyla görüşün.

SCL-90-R tarama testi

Nedir bu SCL-90-R tarama testi?

SCL-90-R Tarama Testi, psikolojik belirti tarama amacıyla geliştirilmiştir. Ruhsal Belirti Tarama Testi olarak da tanımlanan bu test, psikolojik hastalıkları tespit etme konusunda son derece etkilidir.

SCL-90-R tarama testi ile psikolojik belirtilerin bilincinde olun

Hayatın birçok döneminde, bireylerin çeşitli psikolojik sorunlarla karşı karşıya kalması mümkündür. Bu hastalıkların bilincinde olmak, ilgili hastalıklarla başa çıkabilmenin de ilk koşuludur. Bu amaçla geliştirilmiş SCL-90-R Tarama Testi ile psikolojik belirtilerinizin taranmasını sağlayabilir ve psikolojik hastalıklarınızı önceden tespit edebilirsiniz. Tedavi süreci de doğal olarak bu tespitin beraberinde gelerek, çok daha sağlıklı bir hayatın kapılarını aralamak mümkün hale gelir.

Psikologofisi ile SCL-90-R tarama testi

Psikolojik destek süreçlerinde daima yanınızda olan Psikologofisi, sahip olduğu deneyimli ve uzman kadrosuyla aklınızdaki soru işaretlerini gidermek için hazır ve nazırdır. Alanında deneyimli ve uzman psikologların kontrolünde gerçekleşen SCL-90-R sayesinde, hiçbir geçerliliği olmayan testlere elveda deyin. Psikologofisi’nin sunduğu hizmet, tanı süreçlerinde büyük bir kolaylık sağlarken, tedavi konusunda da büyük fayda sağlayacaktır.

Önemli bilgilendirme

Bu sitedeki psikolojik testler halkın farkındalığını artırmak adına ücretsiz olarak sunulur ve kesinlikle teşhis/tedavi niteliği taşımaz. Eğer mental bir hastalığınızın olduğunu düşünüyorsanız öncelikle mutlaka bir Psikyatrist hekime danışmalısınız.

Hekimlerden başka kimsenin hastalıklarla ilgili teşhis koyamayacağını unutmayın. Eğer sürekli görüştüğünüz bir Psikiyatristiniz yoksa aile hekiminizden sizi yönlendirmesini isteyebilirsiniz.

Aşağıda acil durumlarda ulaşabileceğiniz numaraları ve kurumların web sitelerini sıraladık. Lütfen gözden geçirin.