Agresif olmaya başladım annemi kırıyorum
Annemle birlikte yaşıyoruz abimin zulmü üzerine yaklaşık 2 yıldır ayrı yaşıyoruz aklıma geldikçe kırıcı ve agresif oluyorum annemde hep abimi düşünüyor gibi davranması beni iyice sinir ediyor.
23 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Eren Artun Ergül
Merhabalar ben psk. Artun Ergül. Aile içi çatışmalar altta yatan kök sebepleri bularak çok daha rahat çözümlenmekte. Ancak bu süreçte iletişim konusunda biraz zorlandığınızı da düşünüyorum belki biraz içinizde mi yaşadınız acaba duygularınızı ve biriktirdikleriniz öfke duygusuna mı dönüştü? Tüm bunları detaylı şekilde görüşmek ve size uygun çözüm yolları bulmak çok daha sağlıklı olacaktır. Dilerseniz bir seansa dahil olabilirsiniz. İyi günler dilerim.
26 Nisan 2020
Psikologofisi Uzmanı
Annenizle olan ilişkiyi daha iyi anlayıp yardımcı olabilmek için ne zaman isterseniz buyurun görüşelim. Abinizle ilgili sorunu, annenizle olan ilişkiyi anlayıp sizin daha doğru bir iletişim kurmanız için yardımcı olabiliriz . İlişkiler bazen çok karmaşık, can sıkıcı, can yakıcı olabilir fakat bunun yanında her zaman daha etkin ve doğru bir iletişimle sorunu çözebilir ve sizin farklı bir yol uygulayıp yaklaşmanız etrafınızda da değişime yol açar.
25 Nisan 2020
Psikologofisi Uzmanı
Bir uzman arkadaştan öfke kontrolü konusunda destek alsanız iyi olur...
25 Nisan 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Tam olarak ne yaşadığınizi bilememekle birlikte, annenizle bu konuda daha açık bir iletişim kurarak hassasiyetinizi aktarmanızı oneririm. Öfkenizi kontrol edemediğinizi düşünüyorsanız size bu konuda her zaman yardıma hazırız.
25 Nisan 2020