Bende ne var?
Nerdeyse 1 Aydır yaptığım hiçbir şeyden zevk almıyorum arkadaşlarımla görüşmek konuşmak istemiyorum beni normalde mutlu edecek şeylerden bile mutlu olmuyorum ortada hiç bir sebep yokken bile gülen biriyken artık nerdeyse hiç gülmüyorum ne sevildiğimi hissediyorum ne değer gördüğümü her gece ağlıyorum belli başlı neden yokken ya kimse beni sevmiyor diye ya da yalnızım diye. Bende gerçekten de bir sorun mı var varsa bunu nasıl aşarım artık mutlu olmak istiyorum eski neşeli Halime dönmek istiyorum.
10 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, bazen ortada hiçbir neden yok gibi görünürken yaşamdan eskisi gibi keyif almayabiliriz. Bu durumda kendimizi sosyal ortamlardan çekebiliriz, kırılganlaşabiliriz, hassas olabiliriz, kendimizi yalnız hissedebiliriz. Böyle dönemler yaşamamızda birçok faktör etkili olabilir. Zaman içinde kendi istek ve ihtiyaçlarımıza duyarsızlaşmamız, kendi değerlerimizden uzaklaşmamız, kendimize ya da çevremizdekilere yabancılaşmamız, yaşamdaki amaçlarımızdan uzaklaştığımızı hissetmemiz ya da sadece yorgun olduğumuz için dinlenme ihtiyacı hissetmemiz böyle dönemler yaşamamızda etkili olabilecek faktörler arasında sayılabilir. Bu dönemlerde genellikle yaşamımızı gözden geçirmemiz, amaçlarımızı belirlememiz, yaşamımızda değişiklikler yapmamız ve ilişkilerimizi sorgulamamız gerekebilir. Bu döneminizde eski halinize dönme amacıyla aradığınız destek konusunda yardımcı olmak isterim. Görüşmek dileğimle.
16 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, son bir ay öncesinde yaşadığınız durum veya durumlar duygu durumunuz üzerinde değişime neden olmuş olabilir. Bahsettiğiniz belirtiler depresyonda olabileceğini düşündürmekte. Bunun için öncelikle terapi desteği alarak durumunuz ile ilgili değerlendirme yapılmasını öneririm. Uzm. Klinik Psk. Dilara Boyraz Giriş.
14 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar; Bizlerin “dogal” olarak; donem donem duygu durumu her zamanki gibi gitmeyebilir. “Mutsuz hissetmek” de bir duygudur ama bunun dozaji cok daha onemlidir. Bu; sizlerin hayatina, hayattan keyif almaniza, kisilerle sosyallesmesine yansiyorsa; bu kismi sistemli ve detayli sekilde ele almak gerekir. Bizlerle; randevu alarak iletisime gecmenizi oneririm.
14 Ekim 2020