Benim ailem seferber olmuş beni düzeltmek için böyle soyliyim size
Biz ailece çok iyi bir doktor arıyoruz ben öncesinde OKB hastasıydım daha sonrasında paronaya şizofreni şu an solian 200 mg ve de efexor 300 mg kullanmaktayım. Benim her şeyim on numarayken popüler bir insanken ama gerçekten herkesin parmakla gösterdiği kişi iken benim iş sorumluluklarına ilgili takıntılarım başladı ve bu durumun üstesinden gelemedim her gün büyüdü en tepeden en aşağıya indim. İşimi kaybettim ondan dul birisiyle evlilik yaptım. 8yıl boyunca en ağır ve en hassas konularla eşimin geçmişiyle beynimi kemirdim bu sıkıntıların yüzünden kendimi uyuşturucuya verdim 7yıl boyunca metamfetamin kullandım, halüsinasyon görene kadar evde duvarları kırıp içerisinde bir şeyler arıyordum bizi dinlediklerini ve daha kötüsü yatak odamızı kamera veya sesle ifşa ettiklerine inandım. Aslında o kadar çok anlatacağım şey var ki neyse şimdi bu sıkıntılarım yok eşimden de ayrıldım ama düzelsem tekrar kurtarabilirim yuvamı şimdiki sıkıntım asıl mesele BEN METAMFETAMİN İÇTİĞİM ZAMAN DÜNYAM DEĞİŞİYOR TEMBELLİGİ ÜZERİMDEN ATIYORUM, POZİTİF ENERJİ VERİYORUM ETRAFA NASIL ANLATIYIM HAYAT DOLU OLUYORUM. NORMAL ESKİ BEN OLUYORUM. GÜÇLÜ KARARLI AMA İÇMEDİĞİM ZAMAN DÜNYANİN EN TEMBEL İNSANI BEN OLUYORUM SİZE ANLATAMAM. HERŞEY BANA ACAYİP GELİYOR HİÇBİR ŞEY YAPMAYA NE CESARETİM NE HEVESİM YA ANLAYACAĞİNİZ YAŞAYAN ÖLÜ GİBİ OLUYORUM AYRİCA BİR YERDE BEŞ DAKİKA OTURAMIYORUM, YERİMDE DURAMIYORUM NE YAPSAM SIKILIYORUM CİNSEL HAYATIMI UNUTUYORUM. ÖLÜYORUM İŞTE. ACI ÇEKİYORUM. SÜREKLİ YATMAK İSTİYORUM. YATMAKTAN UYKUM DA GELMİYOR. ACI ÇEKİYORUM 1 YİL İÇMEDİM YİNE AYNI BENİM BEYNİMDEKİ DOPAMİN SALGİLAYAN NÖRONLAR Mİ ZARAR GÖRMÜŞ, BANA NASIL YARDIMCI OLURSUNUZ ALLAH RIZASI İÇİN BIRAKMAK DEYİCEKSİNİZ TAMAM BIRAKINCA DÜZELMİYOR BENDE TAHRİBAT YARATMIŞ GALİBA ALLAH RIZASI İÇİN BANA YARDIMCI OLACAK BİRİNİ SÖYLEYİN TÜRKİYE'NİN NERESİNDE OLURSA OLSUN AİLEMİ DE ALIYIM YANINIZA GELİYİM ALLAHA ÇOK ŞÜKÜR BENİMLE İLGİLENECEK BİR AİLEM VAR. Bana mantıklı bir şeyler yazın hastalığımla ilgili.
13 Haziran 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, evet her şeyden önce madde kullanımı bırakmanız buradaki en önemli adımdır. Aynı zamanda, bu meydana gelen rahatsızlığınızın tanısı size bir doktor tarafından mı size konuldu? Eğer öyleyse, madde kullanımının beyindeki sinir hücrelerine etkisi bilinmektedir ve uyuşturucu maddenin kullanımı bir tahribata yol açabilir. Beynin yapısında meydana gelen değişiklikler ve sinir hücrelerindeki bozulmalar madde kullanımı bırakıldığı anda hemen düzelmez. Düzelme uzun zaman alabilir, bu yüzden bir önce bırakmanız. Hem sağlığınız açısından, hem de bu sürecin bir an önce başlaması açısından önemlidir. Madde kullanımına ne kadar devam ederseniz, çok süreç o kadar uzayacak ve zorlaşacaktır. Bu bağımlılık sizin kontrolünüzde, beyindeki düzelmenin gerçekleşmesi maddeden aynı zamanda bunları size hatırlatabilecek herhangi bir şeyden uzak durmanız önemlidir. Öncelikle bir nöroloji uzmanı ile görüşebilir aynı zamanda bağımlılık tedavisi için bir uzmandan yardım alabilirsiniz. Bu süreci daha sağlıklı atlatmanıza yardımcı olacaktır.
15 Haziran 2021