İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com

Bi ilaç kullandım benim psikolojimi bozdu

Hocam sürekli mutsuzum bu mutsuzluk beni bitirdi beynim kendi kendine konuşuyor ve beni yoruyor vücudum ısınıyor öyle olunca bazen dayanılmaz bir sıkıntı geliyor ki bana sacımı yolasım geliyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Tarih : 01.05.2021 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar

Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Yorumları

Bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili uzmanın doğrudan veya dolaylı talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili kişi tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Psikologofisi.com'un temel amacı psikoloji alanında halkın bilinçlenmesini sağlamaktır. Psikologofisi.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.


Türkiye'nin en büyük terapi platformu!
webrazzi
microsoft
egirisim
btmagazine

Bir dakikada
psikoloğa bağlanın

psikologofisi