Duygusal baskı
Aile içerisinde oluşması gereken sevgiyi yada birbirimize bağlılığı sağlamak için desteği göremiyorum ve gösteremiyorum. Ağladığımda ailemden gizli bir sorun yaşadağımda anlamazlar onlar cahil diyebiliyorum. Iltifat ettim mi hiç bilmiyorum. Duygularımı açığa vuramıyorum.
27 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Aile , aile kökenleri, aile içi iletişim dediğimiz unsurlar kalıtsal olarak ve sonradan gelişimsel olarak sosyal , ekonomik , çevresel vs gibi yapısallığında değişkenlik göstermekte. Aile içi dinamiklerine ve bireysel olarak nasıl olduğuna bakılmalı, iletişim zaman ve bireysel olarak gelişime göre de değişkenlik göstermekte. Duygulanım ve duygudurumunuzu haylice etkilemiş , bu durumdan rahatsız olduğunuzu dile getiriyorsunuz. Gayet güzel farkındalığınız zaten mevcut. Geriye kalan randevu planlamanız ve bu durumu detaylandırarak terapötik çerçeve içerisinde neler yapabileceğimize detaylıca ön bilgi eşliğinde müdahale etmek. Müsterih olun ve randevu planlayın, halledilmeyecek bir sorun değil önemli olan dışavurum ve aktarımı doğru sağlayabilmek... Sağlıcakla kalın... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
7 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Ailenizi kabul edemiyorsunuz. Gereklilikler ve zorundalıklara inanıyorsunuz. Gerçekliği olduğu gibi kabul etmek kolay değildir. Terapiyle bu yüzleşmelerinizi daha kolaylıkla atlatabilirsiniz. Destek aramaktan çekinmeyin. Ben buradayım. Sevgilerle Klinik Psikolog Tuğba Avcı
6 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba, en kısa zamanda destek almanızı öneririm. Kendi başınıza çözebileceğiniz bir durum değil bu. Dilerseniz bir ön görüşme yapabiliriz.
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Bugüne kadar bu şekilde ilerlemiş olabilir ama şu an farkındasınız ve bize yazmanız bile değişmek için bir adım. Gelin bizimle görüşün ve bu adımı desteklemek için yarımcı olalım. Hayatınızın diğer bölümünde duygularını ifade edebilen biri olmak mümkün sadece bunun için inanç ve çaba gerekiyor.
30 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Duygularınızı önce kendinize açıklamalısınız. Bunu akşam saatlerinde yani duyguların yoğun olduğu saatlerde bir kağıda duygularınızı, düşüncelerinizi yazmalısınız. Ailenizle bir ortak nokta, aktivite bulmaya çalışabilirsiniz.
28 Eylül 2020