Eşimi aşırı derecede kıskanıyorum
Meraba eşim abdesibde namazında bırı bundn 10 yıl önce uyusturucu kullanıyrdu baya bir suredr bırseyı yoktu ama gecen aylarda fark ettım gene kullanmıs itiraf ettı suan öle bsy görmuyrm ama gece 3 4 de gelıyor eve bızımle vakıt gecrmıyr arkdsları aradıgı gbı kosup gıdıyr cogu arkdsını blyrm onlar ııyi ınsanlar ama bellı saatte kdr beraberler dha sonrasını sölemyr nerde oldgnu telefnlarına bakıyrdum gızlıce smd onuda anlayıp sıfre koydu ve ben kafayı yemek uzerym 2 tane cocugm var kendı ailemı 3 yasında kaybttm ben hep yanlzdm suan bunu ona dedgmde anlamıyr benı madem yanlız bırakıcktn neden evlendn dyrm cvp yok ve herskılde üste cıkablyr ben haksz oluyrm durumm ıyı degl cocklarıma faydam yok sureklı aglıyrm nolur bsy dıyın bana
12 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, içinde bulunuduğunuz durum sizi çaresiz gibi hissettiriyor, eliniz kolunuz bağlıymış gibi... Anlıyorum sizi direk size şunu şunu yapın diyemem lakin; aileniz ve çocuklarınız için çaba gösteriyorsunuz gönülden taktir ediyorum. Size önerim eşiniz uyuşturucu kullanıyor dediniz, uyuşturucunun cinsi kulandığı yıl, eşinizin madde bağımllığına karşı tölearansı, eşinizin tedavi gördümü veya tedaviyi kabul ediyormu bunlar çok önemli. Ailenizle birlikte el ele verip eşinizi ikba edip devlet destekli bakırköye yada ermeni hastanesine veya özele gitmesi gerekiyor. Bu durum sizde duygudurum ve duygulanım bozulmalarına sebebiyet verebilir. Bu yüzden çocuklarınızı ve kendinizi düşünmeli pes etmeden her ne olursa olsun telkin vererek ailenizle ve eşinizin ailesiyle ortak hareket ederek çözüme kavuşturmlaısınız. eğer tedaviyi kabul etmiyor. Hala devam ediyorsa eski alışkanlaıklarına ailesine ve size zarar veriyorsa kendiniz ve geleceğiniz, çocuklarınız için elinizden geleni yaptınğınıza emin olduysanız son çare kalıyor boşanmak... boşanmak son değil bu bir çözüm asla unutmayın. Ve siz herşeyden herkesten daha değerlisiniz, çocuklarınız için ayakta kalın. Eğer bir destek istersenizde sistem üzerinden randevu oluşturmanız yeterli. Kendinize iyi bakın hoşçakalın...
14 Eylül 2020