Evliyim sorunlar yasiyorum ne yapmalıyim?
Merhaba ben 3 senedir evliyim sevip evlendik. Ben Azeriyim eşimse (kocam) Türkiyeli 19 yaşındayken sevgili olduk o benden 9 yas buyuk biz bir tesadüfen WhatsApp grubunda tanış olduk sonra konuştuk falan benim için Bakü'ye memleketime geldi kalbimi çaldı ve bu davranışıyla sevgili olduk 6 ay falan ama hiç bi şekilde evlilikten söz etmiyordu. Bense kavuşmak istiyordum 2 ayda bir geliyordu Bakü'ye bense çok özlüyordum. Bi gün bana kendini anlattı dedi ki ben evlenemem evlensem çocuğum büyük ihtimal olmayacak. Çünkü ben bir kaza geçirdim çocukken, 8 kere falan ameliyat oldum penisten. Afedersiniz bana yaralarını da gösterip dedi ki ben normal yoldan idrar yapamıyorum. Penis deliği kapalı. Göbeğinin yanından delik açmıslar ordan yapıyor idrarını. Bense ayrılmadım evlenmekte ısrarlıydım. Çünkü seviyordum. Zor ikna ettim onu. Ama adam çok zeki. Bana dedi ki zamanı gelecek yüzüme vuracaksın hastalığımı. Gerçi normal hayatta da çok zeki birisi. Zekasına ayri bir aşık olmuştum. Neyse evlendik iki ulkede de davullu zurnalı düğün oldu. Kavgalar başladi evlendikten sonra. Daha doğrusu ben başlattım. Çünkü çok kıskanıyordum onu. Beni yatakta tatmin etmeyip de dısarda başka bi bayanla hangi niyetle olsun konuşup gülüşmesi beni delirtiyordu. Ama bunu ona açık söyeyemiyordum. Cinsellikte de zayıf tatmin edemiyor. Çocuğumuz da yalnız tüp bebekle belki olur. Bi de adamın bu eksiğini bi ben bi ailesi biliyordu. Eşim çok yakışıklı. Kızların hoşuna gitmesi beni delirtiyordu. Sürekli her şeyden kıskanıp kavga ediyordum. Bi de nedense eşimi eksik görüyordum belki cinsellikten dolayıdır. Ve kavgalarda bi kaç kez yüzüne vurdum senin gibi eksik birisinin beni tatmin bile edemeyenin başka kadınla konuşmasına her ne niyetle olsun yani dayanamıyorum. İyi bir insan eşim. Kaç kere ayrılmak istedi benden bense pişman olup af diledim. Çok çaresizim ne yapacam bilmiyorum. Lütfen yardım edin. Şu an bile küsüz. Daha dün kavga ettik ve eksikliğini yüzüne vurdum. Nolur yardım edin.
22 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Eren Artun Ergül
Merhabalar ben psk Artun Ergül. Yazdıklarınızı dikkatle okudum ve anladığım kadarıyla siz iki konu içinde biraz sıkışmışsınız: merhametle sevgi ve öfkeyle kıskançlık belki pişmanlık? Aslında bu süreçte aile terapisi almanız çok iyi olacaktır çünkü iletişim kanallarınızın da bozulmaya başladığını görüyorum. Cinsellik bir evlilikte tabi ki de çok önemli ancak çözüm yerine tartışma odağımız haline gelince mutsuzluk da beraberinde geliyor. Eşinizle birlikte bir seansa dahil olmanızı şiddetle öneririm. İyi günler dilerim.
26 Nisan 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, icinde bulunduğunuz durum sizin için de eşiniz için de çok zor ama bütün zorluklar aşilabilir. Bizlerden online destek alarak sorunu aşabilecek çözümler üretebilirsiniz.
25 Nisan 2020
Psikologofisi Uzmanı
Onun için çok zor olmasına rağmen size açık bir şekilde sorunundan bahsetmiş ve siz bunu bilerek evlenmeyi kabul etmişsiniz. Onu sevdiğiniz, kıskandığınız için bu şekilde davranarak aslında aranızdaki bağı zayıflatıyorsunuz. Bunu sevdiğiniz için yaptığınızı söylüyorsunuz fakat emin olun başka yollar keşfedip aranızdaki ilişkiyi düzeltebilirsiniz, ne zaman isterseniz bizlere ulaşıp ilişkiniz hakkında daha detaylı bir şekilde çalışıp size uygun bir yol bulabiliriz. Ama öncelikle onun size paylaştığı özel durumunu herhangi bir kavganızda dile getirmeyerek başlayalım.
25 Nisan 2020