Gelecek kaygısı ve sürekli şüpheci olmak
Gelecek kaygısı yaşıyorum ve sürekli herşeyi sorguluyorum erkek arkadaşımla bu yüzden çok problem yaşıyoruz çok takıntılıyım sorgulayıcıyım her seyi en ince ayrintisina kadar sorup öğrenmek istiyorum ama aldığım cevaplara asla inanmıyorum küçük saçma sapan şeylere bile öfkeleniyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum
27 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Kaygı bu dönemde pek çok insanın yaşadığı ortak bir sorun oldu malesef. düşünceleriniz kaygı uyandıran konulardan uzaklaştırarak bunu hafifletebilirsiniz ama buı başarılması zor bir görevdir kaygı anında. Bir uzamandan alacağınız destek belki başetteme mekanizmalarınızı güçlendirebilir.
27 Nisan 2020
Eren Artun Ergül
Merhabalar. Yaşadığınız sürecin kaygı ile alakalı olduğu kadar alt metinde okuyabildiğim kadarıyla şüphecilik ve obsesif ögeler de bulunduğunu görüyorum. Burada sizinle yapmamız gereken ayrıntılı değerlendirme ile şikâyetlerinizin tam olarak ne ile ilgili ve ne şekilde ortaya çıktığını çözümlememiz gerekmektedir. Bir olay anında neler düşündüğünüzü nasıl hissettirdiğini ve nasıl davrandığınızı bir yere not etmenizi sonrasında ise bu olay anında alternatif ve yapıcı olarak daha olumlu neler düşünebilirdim diye kendinize sorup yazmanızı öneririm. Ancak detaylı inceleme ve size özel bir yol haritası ile daha fazla yardımcı olacağıma inanıyorum. İyi günler dilerim.
27 Nisan 2020