Gün içerisinde sürekli kendimle konuşuyorum ne yapmalıyım?
Bundan yaklaşık iki ay öncesinde erkek arkadaşımla ayrıldım ve ayrılma zamanımızda en yakın arkadaşımla kavga ettim. Onunla kavga etmemizin nedeni eski erkek arkadaşım. O kızla sürekli rüyalarımda tartışıyorum. Gündelik hayatımda sürekli kafamda oluyor. Soru çözmeye başladığım zaman bi ara sonra aklıma geliyor kendimi geri derse veremiyorum. Üniversite sınavına hazırlanıyorum. Ne yapmalıyım? Zamana bıraktım fakat iki aydır böyleyim. Eski erkek arkadaşımda aynı o şekilde rüyalarıma giriyor. Her gün muhakkak her ikisini de düşünüyorum, durduk yere canım sıkılıyor.
5 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Sınav stresi ve kaygısı ile bu durum oluşabilir size daha iyi yardımcı olmam için randevu alırsanız sevinirim
13 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba sevgili danışan, geleceğiniz için önemi büyük olan bir dönemdesiniz. Psikolojik destek almaya başlamanızı öneriyorum. Motivasyonunuz artırılmalı kaygılarınız azaltılmalı. Bunun içinde en uygun yol terapi almanız. Görüşmek dileğiyle Psikolog Duygu Güner
13 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba sayın danışan, kendinizle konuşmanızın bir zararı yok. Sohbetiniz iyi geçmiyor anlaşılan, kendi kendinize keyifli bir sohbet de edebilirsiniz. Rüyalarınızdan bahsetmek ve düşündüğünüz şeyleri uzman bir kişiyle konuşarak destek almak isterseniz, bana ulaşabilirsiniz.
13 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Yasadiginiz durum kucuk bir travma ile aciklanabilir. Hayatta yasadigimiz kotu olaylardan kaynakli uzuntulerimiz, bizde kalici hasarlar birakabilir. Bu hasarlar, obsesyonlara neden olur ve surekli bir olayi kafamizda sil bastan yasariz. Bu da gun icinde baska seylere odaklanamamiza ve geceleri bilincalti kaynakli ruyalar gormemize dahi sebep olabilir. Bunun icin sizleri seansa bekliyorum. iyi gunler dilerim,
13 Ekim 2020