İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com
Hayattan zevk alamıyorum
Hayattan zevk alamıyorum ölmek istiyorum her şey kötü gidiyor aşk aile para iş ve arkadaş bunların hepsi kötü gidiyor lütfen bana yardımcı olun.
Tarih : 27.09.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikolog
Psikologofisi.com Uzmanı
Merhabalar, Hayatımızda her şey yolunda gittiğinde bir şeylerde yanlışlık var diyip bazı şeyleri sorgulamaya başlarız. Veya tam tersi her şey yolunda gitmediğinde de aynı şeyi yaparız. Bizim bakmamız gereken bu çevremizde olan veya fizyolojik , psikolojik olarak bu buhrana neden olan nedir? Kaygı? Ekonomik olarak mı? Çevresel olarak mı ? Veya herhangi bir olay mı geçti başımızdan travma destekli mi ? Yoksa anksiyete( kaygı ) kökenlimi. Zihnimiz bazen bize küçük noktaları büyüterek gösterir buna bir çok etken neden olabilir. Sinirsel yıpranma, fizyolojik yıpranma, tükenmişlik , psikolojik buhran her şey olabilir. Size tavsiyem halledilmeyecek sorun yoktur yeter ki talep edip çözmeye çalışın. Farkındalığınız gayet iyi çözüm için ilk adımı atmışsınız bence çok geç kalmadan devamını getirin bir randevu planlayabilirsiniz. Birlikte terapötik çerçeve dahilinde nasıl bir çözümleme yapabiliriz detaylıca bir bakalım... Hoşçakalın... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY