Herkesle aramı istemsizce bozuyorum ne yapmalıyım?
Çoğu kişini yapmacık hareketlerine katlanamıyorum samimi gelmiyorlar herkesten her hareketi bekliyorum sürekli şüphe ediyorum sevgisinden, güveninden. Aşırı kıskancım her konuda hep ilgi odağı olmak istiyorum sevdiklerimden sevgi görmeyince içerleniyorum sevgim nefrete dönüşüyor ve kavga çıkıyor sonra herkesi her şeyi bırakıp ortadan kaybolmak istiyorum
14 Kasım 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar , öncelikle, bilişsel düzeyde farkında olup bazı şeylerin yolunda gitmediğini fark etmeniz bile büyük bir adım tebrik ediyorum öncelikle. Geçmişinizle ilgili güvenli bağlanma ve sevgi atfı ile ilgili bir problem olabilir veya Travma destekli, kaygı temelli durumlarda detaylıca görüşme sağlamakta fayda var..Bu ve bu gibi durumlar kişilerin fizyolojik ve psikolojik yıpranmaya neden olduğu için ; iletişimde problemler, stresörlerin tetiklenmesiyle kaygıda artış, uyku problemleri ve zaman içerisinde tahammül seviyesinde düşüklük, hiç bir şey yapmama isteği, ve ilgisiz hissetme , sevgisizlik, ilgi odağı olma isteği ve bir çok bastırdığımız duygulanım ve duygu durumların ortaya çıkmasına neden olabilir, harici savunma mekanizmalarımız kişiden kişiye değişkenlik gösterdiği gibi çok farklı da çalışabilir bu ve bunun gibi belirtiler halledilmediği taktirde duygulanım ve duygu durumla ilintili bir problemler ortaya çıkabilir. Hem ilişkisel anlamda hem bireysel anlamda detaylı bir görüşme sağlayabilirsek faydalı olabilir. Halledilmeyecek bir sorun değil müsterih olun ve müsait bir vaktinizde randevu için planlama yapabilirsiniz... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
25 Kasım 2020