İki kişi arasında kaldım.
9 aylık ilişkim var. 3 aydır nişanlıyız. Kendisi bordeline, bulimia hastası. 22 yaşında ben ise 19 yaşındayım. Mart ayı gibi evlenmeyi düşünüyoruz. Olduğu gibi kabul ediyorum. İlişkimiz de çok yoruluyorum, kendisinin iyi hissetmesi için çok çabalıyorum. İş için üç günlüğüne Antalya'ya kampa gittiğim de başka birisiyle yakınlaştım. Bana çok güzel şeyler söyledi. Yaşadığımız şeyler de beni çok mutlu etti. Tüm stresimi bile aldı. Şimdi de ikisinin arasında kaldım. Çok kötü bir durum ama nişanlımla aramız zaten kötü şu sıralar ama onunla ayrılmak istemiyorum. Diğeriyle ile de birlikteyken çok mutlu oluyorum. Açıkça söylemek gerekirse çok güzel iltifatlar söylüyor ve cinsel ilişkide çok mutlu ediyor. İkisinin arasındayım bu beni çok rahatsız ediyor ve içim çok buruk ne yapmam lazım?
14 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar , gereken ilk adımımız kendinizi tanımlayabilmeniz ve farkındalığınız. Bu adımı geçtikten sonra psikolojik araştırma ve destek alma talebi, harikasınız. Öncelikle şunu belirtmek isterim yaşadığınız bu olumusuz tekrarlayıcı düşüncelerin altında muğlak olan ve komorbid ( yani eşlik eden bir çok stres kökenli semptom olabilmekte ) durumları tek tek incelememiz gerekiyor. Korkulucak bir durum söz konusu değil müsterih olun. Önceliğimizin sizi rahatsız eden fiziksel problemleri ortadan kaldırmamız için bir kaç yöntem ile başlicaz, buz kesilme , kasılma, terleme, nefes darlığı, kalp çarpıntısı, sıcaklık, gerginlik gibi tekrarlayıcı olumsuz semptomları ortadan kaldıracağız. Süreç içersinde ilk görüşmede detaylıca bilgilendirme yapılıcaktır. Mühim olan istikrarlı ve karalı terapötik ittfikaımıza güvenmeniz dediklerimi harfiyen uygulamanız. Bu problemle gelen ilk danışanım değilsiniz o yüzden , halledilebilir bir problem olduğunu asla unutmayın. Problemin ne olduğunu tanımlayabilmemiz için , çünkü başka bir şeyde olabilir detaylıca görüşmemiz gerkiyor belki kolay belki süreç içersinde halledilebilr olacağını unutmayınız.d avar. Seans almanızı tavsiye ederim özgüvenizi artırmak ve bu olumsuz düşüncelerden kurtulmanız için yardımcı olabilirim. Unutkanlığınız nasıl? kan değerleriniz b12 depo demiri bunlarıda baktırmanızda fayda ve Randevuyu geç olmadan oluşturmanızda ve en yakın zamanda görüşme sağlamamızda fayda var... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY, sistem üzerinden randevu oluşturmanız yeterli... Görüşmek dileğiyle, hoşçakalınız...
15 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
15 Eylül 2020