İlişkimizin bitmesi
Merhabalar yaklaşık 3 gün önce sevgilimden ayrıldım ama aslında bu süreç yaklaşık 15 gündür devam ediyordu sürekli gel gitler yaşadık.İlişkinin başından beri her zaman üzerime titreyen sevgilim yaşadığımız bir olaydan dolayı kalbini kırdım.Ağzımdan çıkan kelimelerin asla kasıtlı olarak olmadığını o da biliyor.Hassas bir zamandan geçiyordu sadece geçirdiği dönemi unutup onunla ilgili pot kırdım amacım kalbini kırmak değildi.Her şey bu olaydan sonra şekillenmeye başladı.Sevgilim önce eskisi gibi olamayacağını söyleyip ara verelim dedi ben ise ayrılalım dedim.Kesinlikle bunu kabul etmedi ve sonra ortak bir kararla ara verdik.Yaklaşık 3 gün sonra konuşmaya tekrar başladık.Kalbini almak için kendimden çok taviz verdim her zaman üzerime titreyen sevgilim birden ilgisini ve odağını üzerimden çekmişti ve psikolojim çok bozuldu.Yaklaşık 1 haftalık soğuk konuşmanın ardından buluştuk ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı.Küçük bir sorundan dolayı tekrar tartıştık.Konuşmaya çalışıyordum ama asla izin vermiyordu ortamdan kaçmaya çalışıyordu.Yaklaşık 1 aylık beraberliğimizde çok kez kavga ettik ve ikimizde çok yıpranmıştık.Gerçekten çok sevdim ama asla ulaşamayacağımı anladığımda ayrılık kararı aldım.Kararımı aldığımda kabullenmedi ikimizde birbirimizi seviyorduk.Aradan 1 gün geçince hemen yazdı bana bir şekilde 2 gün daha soğuk konuşma devam etti.Bu kez ben hamle yaptım ve çok uzun duygu dolu bir mesaj yazdım.Ama hiç oralı olmadı ve tekrar beraber olmamızın kötü sonuçlara yol açabileceğini söyledi.Sonuç olarak ikimizde birbirimizi severek ayrıldık.İçinden çıkamadığım konu benim ilk ciddi ilişkim ve her konuda neden bu kadar belirsiz davranıyor.Her seferinde beni kazanmak için çabalayan kız nasıl birden böyle tersine döndü.Kafamda anlamlandıramadığım şeyler var yardımcı olursanız sevinirim.
25 Mart 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla her şeyin iyi gittiğini düşündüğünüz bir ilişkide kız arkadaşınızın hassas bir döneminde söylediğiniz bir laf ya da yaptığınız bir davranış ilişkinizi bitme noktasına getirmiş. Ancak söylediğiniz o laf ya da yaptığınız o davranış ilişkinizin bitmesinde sadece tetikleyici bir neden olmuştur. Yani kalp krizinden hayatını kaybeden bir kişiyi düşünecek olursanız hayatını kaybetmesinin nedeni kalp krizidir ancak kalp krizine neden olan şey yüksek tansiyon, obezite vb. faktörlerdir. Bu yüzden tetikleyici nedene yoğunlaşmak yerine o tetikleyici şeye neden olan faktörleri anlamaya çalışırsanız belki bu ilişkinizi kurtaramayabilir ancak gelecekte daha sağlıklı ilişkiler kurabilir ve bunları sürdürebilir hale gelebilirsiniz. Bu noktada psikoterapi sizin için faydalı olacaktır. Eğer bu süreçte benimle birlikte çalışmak isterseniz çevrimiçi saatlerime bakarak size de uygun bir zamana randevu oluşturabilirsiniz.
25 Mart 2021