• Soru Sor
• Kendimi kötü hissediyorum aile
Kendimi kötü hissediyorum aile
Benim çok karışık bir hayatım oldu doğduğumda annem vefat etti ve babam beni bırakıp başka bir şehirde yaşamaya başladı beni de halam büyüttü kendisi bekar babamın bana hiçbir babalığı olmadı sadece halam baktı hem annelik hem babalık yaptı küçükken ilk okula gitmeye başladığımda halam bana hala deme anne de diyordu sürekli beni kızı gibi gördüğü bana da eksikliğini hissettirmek istemediği için buna söyledi bugün 21 yaşındayım o zamandan beri ona anne diyorum bazen bu hitap şeklimde aile içinde olmayan insanlar biraz bunu garipsiyor ve değişik bakıyorlar ve bunu bana kendimi çok kötü hissettiriyor hayatım bu kadar karmaşıkken birde bu hitap şekliyle daha da karmaşık hissediyorum bazen ona hala demek istiyorum artık ama bunu ona söylersem oda üzülür ve yine garipsenirim bu sefer aile içinde ilk defa erkek arkadaşım oldu ve ona her şeyimi anlattım sadece bir bu kaldı sizce bu olayı bu kadar büyütüyor muyum sadece bir hitap şeklini icimde bu kadar sıkıntıya koymam doğru mu ben sadece acımaları ve garipsenmeleri kaldıramıyorum
8 Kasım 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisinden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Zor zamanlar yaşamışsınız ve sizin yanınızda hep halanız olmuş. Hem derdinizi dinlemiş hem de hayata tutunmanız için sizin elinizden tutmuş. Bunların yanında kendisi de evlenmemiş ve bir çocuk sahibi değil anlattıklarınıza göre. Tabi ki kendisi ile ilgili daha çok bilgiye sahip olmak gerekli ancak halanız da sizden güç alıyor gibi görünmekte. Her ne kadar size yardımcı olmuşsa ve sizin hayatınızda bir çok yeri doldursa da aynı şey onun için de geçerli diyebiliriz. Bu yüzden sizin ona anne demenizi talep etmiş olabilir. Tabi bu durum zamanla ve siz büyüdükçe değişebilir. Bu anormal bir durum değildir. Ancak üstünde çalışmaya değer. Sizin bu durumu daha sağlıklı atlatmanız ve kabullenmeniz için terapi almak güzel bir yöntem olacaktır. Bunun dışında halanız ile ilişkinizi göz önünde bulundurarak bu durumu konuşmak için ortam hazırlayabilirsiniz. Ama tabi ilişki dinamiğiniz bu durumda önemli bir etken olacaktır. Bu konuda terapi almak isterseniz https://www.psikologofisi.com/ dan psikolog arkadaşlarımla iletişime geçebilirsiniz. Benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
8 Kasım 2021