Kendimi ve ne istediğimi bulamıyorum
Kendimi bulamıyorum ne istiyorum bilmiyorum bulamıyorum kimseye güvenemiyorum bu yüzden değer gördüğümü zannettigim iliskimi bitirdim ve cok pisman oldum acı çekiyorum onu istiyor gibiydim ama istemiyorum da kimseyi hayatimda kimseyi istemiyorum yalnız kalmak istiyorum ama bir yandanda artik bi hayatımda düzen olsun istiyorum düzen kuramıyorm herseyden pes ediyorum kendi isteğimle birakip pisman oluyorum yolumu bulamıyorum ben bu dünyada bi yerlerde kayboldum ruhum çürük hastayim sanırım iyilesmek icin yillarca ugrastim bi yerlere geldim ama tam basardim diyince birakip terkediyorum kayboluyorum yine ben ne istiyorum ruhumu tamamen elden kaybetmeden bi cevap bulmak istiyorum kadın olarak yerde sürünmek değil omuzlar üzerinde göklere yükselmek istiyorum emeklerim bosa gitmesin aci bagimlisi olmak istemiyorum cocuklarim karşısında güçlü anne rolunde degil gerçekten güçlü ve en önemlisi mutlu olmak istiyorum 🙏
30 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Ben uzman klinik psikolog Gizem Turgut. Anladığım kadarıyla bir kısırdöngü halinde kimlik karmaşası yaşıyorsunuz ve hayal kırıklığına uğramamak için insanlar sizi terk etmeden siz onları terk etmek istiyorsunuz ve sonrasında da derin bir pişmanlık duygusu yaşıyorsunuz. Hatta belki de iyileşmeyi, iyileşme sürecinizde size destek olan kişilerden bir ayrılık olarak algılıyorsunuz ve o ayrılığı yaşamamak için iyi giderken tekrardan başa dönüyorsunuz. Bu konuları bir uzmanla ele almak, kendinizi keşfetmek ve yaşadığınız bu kısırdöngüyü kırmak için bir adım atmak yararınıza olacaktır. Eğer benimle birlikte çalışmak isterseniz çevrimiçi olduğum zamanlar için randevu oluşturmanız yeterli olacaktır.
7 Kasım 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, bazen kendi isteklerimizi ve ilgilerimizi fark etmek konusunda zorluk yaşayabiliriz. Kendimizle, değerlerimizle temas edemediğimizde de amacımızı belirleme ve bu amaç doğrultusunda eyleme geçmede zorluk yaşayabiliriz. Farkındalık sürecinizde size faydalı olmak isterim. https://www.psikologofisi.com/psikolog/ramazan-kaygusuz adresinden bana ulaşabilirsiniz. Kendinize iyi bakın, görüşmek dileğimle.
4 Kasım 2020