Korkularımı nasıl yenerim
Merhabalar benim korkularım var daha önce sevgilim lduğunda abim istememişti kızdı aramız açıldı sonra tekarar öğrendiğindi kavga ettik beni dövdü şimdi ise ani ağlamalarım ve odama biri girdiğinde ani sıçramalarım ve en ufak bişeyde ellerimde titreme başlıyo nasıl düzeltebilirim
27 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Korku gelecekte olabilecek tatsız ya da istenmeyen olayların olasılığı üzerine gerçekleşen bir duygudur. Korku donup kalmanıza ya da karar verememenize yol açar. Aynı zamanda şaşırtıcı şekilde güçlü bir motivasyon kaynağıdır, ancak bu şekilde motivasyon insanların enerjilerini çok çabuk tüketmelerine ve daha sonra beklenenin altında performans göstermelerini sağlar. Korku elbette uzun süre içinde yaşayabileceğiniz bir durum değildir. Korkudan kurtulmak için kaynaklarını araştırmalı ve onlarla yüzleş melisiniz. Korku duyan insanların genelde kendine güvenlerinin de düşük olması normaldir. Genelde zihin içerisinde bir olaya takılı kalıp sağlıklı düşünme ve kendine güvenlerini kaybetmeye neden olur. Kendine güven yalnızca olayların iyi olacağını düşündüğünüzde gelir. Kendinize güvenmeli, değerlerinizi yaşatmalı ve negatif duyguları içeriye almamalısınız. Evet doğru stres altında bu pek mümkün olmuyor, ancak kendinize biraz zaman ayırmalı , geri çekilmeli ve kötü duyguları uzaklaştırmalısınız. Korkularınız günlük yaşamınızı etkiliyor ve engelliyorsa profesyonel destek almanızı öneririm Sevgilerimle..
27 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Hepimizin korkuları var. Bu irkilme durumları sizin yaşamınızın erken dönemlerinde yaşadığınız bir olaydan kaynaklı olabilir. Bir psikoloğa görünmenizi tavsiye ederim.
28 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Hayatınızda son zamanlarda neler oldu? Bunu daha önce deneyimlediniz mi? Size yardımcı olmam için sizi daha çok tanımaya ihtiyacım var. Sorun yoktur, birey vardır. Hastalık yoktur her hasta özeldir, biriciktir. O yüzden her deneyim de özeldir. Sevgiyle kalın Psikolog Tuğba Avcı
6 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba sevgili danışan, Durumunuz travmatik ve travma sonrası stres bozukluğu yaşıyor olabilirsiniz. Bilişsel Davranışçı Terapi yöntemiyle sorunlarınızı kısa zamanda çözebileceğimizi düşünüyorum.
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, anksiyete travma destekli olabilir, soyut bir halden somut bir duruma geçmiş fizyolojik belirtilerden bahsediyorsunuz lakin taktir edersiniz ki durumu daha detaylıca incelemek gerekiyor. Akut bir durum mu yoksa fizyolojikmi kökeni nedir? Bunu belirlediğimiz taktirde hızlı bir yol alabiliriz. Randevu almayı ihmal etmeyiniz hoşçakalın... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
7 Ekim 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Yaşadığınız durum stres bozukluğu gibi görünüyor ancak kesin bir sey söylemek ve bu durumla baş etmenizi sağlamak için mutlaka görüşmemiz gerekir. Dilediğiniz zaman size yardımcı olabilirim.
30 Eylül 2020
Tanya Halkacıoğlu Can
Abinizin size neler hissettirdiğini açıklayın kendisine ve korku yaşadığınızı dile getirin. Eğer işe yaramazsa, abinizi psikolojik desteğe yönlendirmeniz de sizin açınızdan iyi olacaktır. Sevgilerimle.
27 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Abiniz size şiddet uyguluyorsa bunu ailenizle paylaşmanızı öneririm. Yaşadığınız korku şu noktada normal. Uzun zaman devam ederse ise nefes egzersizleri, duygu ve düşüncelerinizi yazıya dökmenizi öneririm.
28 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Kaygılarınız henüz yeniyken bize başvurmanızı tavsiye ederim. Bu belirtilerle başa çıkmak, kontrol edebilmek ve doğru nefes egzersizleriyle aşmanız mümkün merak etmeyin.
6 Ekim 2020