İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com

Merhaba

Mehaba.ben birşey soricaktim. Abizol 30 /mg.ve depakin 250 mg.ilac kullaniyorum.bu ilaçlar hafizami sildiği icin doktor yardımıyla bırakmam gerekiyor.nasil bırakabilirim.ayrica bıraktıktan sonra hafizam duzelirmi
Tarih : 12.05.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar

Psikolog

Merve Karakuş

Merhabalar, ilaç konusunda bir bilgi veremiyoruz maalesef. Bunun için psikiyatrinize danışıp nasıl bir yol izleyip azaltıp veya ilacı bırakma konusunda size yardımcı olacaktır.

Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Yorumları

Bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili uzmanın doğrudan veya dolaylı talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili kişi tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Psikologofisi.com'un temel amacı psikoloji alanında halkın bilinçlenmesini sağlamaktır. Psikologofisi.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.


Türkiye'nin en büyük terapi platformu!
webrazzi
microsoft
egirisim
btmagazine

Bir dakikada
psikoloğa bağlanın

psikologofisi