• Soru Sor
• Mutlu olamıyorum her konuda hep araftayım
Mutlu olamıyorum her konuda hep araftayım
Hayatımın değişim noktalarından birindeyim. Mutlu olamıyorum ya hep her konuda araftayım ne yapacağımı bilemiyorum hep ortada kalıyorum. Düşüneyim diyorum düşünemiyorum, öleyim o zaman bari diyorum yok diyorum yaşayıp ne yapacağım ki bir amacım yok mutlu da olmak değişik bir şey yani neden yaşıyorum onu da anlamıyorum işte şu an hiçbir şey yapmıyorum ciddi anlamda hiçbir şey yapmıyorum yat kalk yat kalk her gün kendimi kandırıyorum ne yapmam lazım ben çözemiyorum çözen varsa bana anlatabilir mi?
3 Aralık 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar yaşadığınız bu belirtilerin sıklığı, zamanı gibi daha fazla detay verebilirmisiniz. Hayattan tekrar keyif almanız, hedef belirlemizde size yardımcı olabiliriz bizimle görüşmenizi tavsiye ediyorum.
23 Aralık 2020
Psikologofisi Uzmanı
Karar verme mekanizmalarınızı, nelere dayanarak olumsuz düşüncelere daldığınızı, tam o andaki iç konuşmalarınızı tartmalıyız. Ayrıca yaşam ve hayatta bir şeyler yapma motivasyonunuzu artırabileceğimizi incelemek, hayata farklı bir bakış açısından bakabilmek için gerekli alternatifleri görme becerisi size iyi gelecektir.
2 Mart 2021
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, lütfen destek almaya çalışın, ruh halinizden dolayı zorlu günler geçirdiğinizi tahmin edebiliyorum. Destek almanız gerek. Dilerseniz randevu oluşturabilirsiniz
12 Mart 2021
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, ben Uzm. Klinik Psk. Gizem Turgut. Anladığım kadarıyla hayatınızda bir dönüm noktası yaşıyorsunuz ve sürekli bir şekilde yaşama amacınızı sorguluyorsunuz. Kendinizle ilgili keşifler yapıp hedefler belirlemek size iyi gelecektir. Bu konuda benimle çalışmak isterseniz çevrimiçi saatlerime göre randevu oluşturmanız yeterli olacaktır.
23 Şubat 2021
Psikologofisi Uzmanı
Öncelikle kendinizi iyi tanıyıp, ne istediğinize karar vermelisiniz. Karar verdikten sonra kendinize hedefler koymalısınız. Bu hedefler kısa vadeli şekilde zamana dağıtılmalıdır. Çünkü kısa vadeli hedefler basit gözükse de sizi büyük hedefinize götürür.
31 Ocak 2021