İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com
Öfke kontrolüm yok ne yapmalıyım
Çabuk sinirleniyorum ve ilişkilerim bu yüzden bitiyor kıskancım çok her şeyi yanlış anliyorum ne yapmalıyım ki öfkeden kurtulmak için
Tarih : 21.09.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikolog
Psikologofisi.com Uzmanı
Merhaba, Bazı durumlarda, bizi sinirlendiren kişi veya durumlardan uzak kalamayabilir, söz konusu kişi veya durumları değiştiremeyebiliriz. Bu durumda elimizde kalan tek seçenek, kendi tepkilerimizi kontrol edebilmek, yönetebilmektir. Terapide bilişsel yeniden yapılandırma, problemi kabul etme, düşünceleri değştirme, düşünce durdurma, sakin kalma gibi yöntemler kullanılarak öfke kontrolü sağlanmaktadır. Öfkeniz yaşamınızı engelliyorsa dilerseniz randevu alıp bunun üstesinden gelebiliriz.
Psikolog
Tanya Halkacıoğlu
Öfke kontrolü sorununuz için en önce psikologla görüşme yapın daha sonra gerek görülürse psikiyatrinin sizi görmesi gerek. Öfke kontrol sorununuzun altında yatan sebepleri, kişilik özelliklerinizi ve dinamiklerini ele almak lazım en önce, eğer bahsettiğim noktalarda bir bozukluk oluştuysa, muhtemelen öfke sorununuza da bahsettiklerim neden oluyordur. Öfke kontrol sorunu psikoterapi almadan kendiliğinden düzelmez, çünkü sizin elinizde olmayan sebeplerden dolayı öfkeyi aşırı boyutta yaşıyor olabilirsiniz. Dediğim gibi detaylı değerlendirme yapmak şart. Platform üzerinden benden randevu alırsanız detayları görüşüp seanslara başlayabiliriz. En hızlı şekilde terapilere başlanılması gerek çünkü. Sevgiyle kalın :)
Psikolog
Psikologofisi.com Uzmanı
Merhabalar, Ben Psikolog Tuğba AVCI. Sizi daha yakından tanımak isterim. Duygu kontrolü konusunda destek alabileceğiniz bir uzman olarak buradayım. Size yardımcı olacağıma inanıyorum. Görüşme talep ederseniz size daha iyi yardımcı olabilirim. Görüşmek dileğiyle. Sağlıkla ve sevgiyle kalın.
Psikolog
Psikologofisi.com Uzmanı
Öfke sağlıklı insanı hayatta tutan duygularımızdan birisidir. Öfkeden kurtulmak değil de onu sağlıklı bir şekilde yaşayabilmek önemli olan sinirlendiğinizde bu öfkeyi başka yerlere yönlendirebilmek. Arkadaşına kızdığınızda şu an sinirliyim diyerek belki spora yöneltmek gibi. Aşırı sinirlendiğiniz zamanlarda belki dikkatinizi başka yöne döndürebilir veya o ortamdan uzaklaşabilirsiniz. Konu hakkındaki verdiğiniz bilgiler ışında ancak bunları söyleyebilir. İyi günler dilerim.
Psikolog
Psikologofisi.com Uzmanı
Sinirlendiğiniz an ortamdan uzaklaşın, iletişim kurmayın. Nefes egzersizleri yapın. Sizi tetikleyen şeyleri analiz edin, not alın, partnerinizle paylaşın. İlişki odaklı olmayın, kişisel alanınıza önem verin.