İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com

seratonin içeren bir ilaç bırakıyorum

selectra adlı ilacı bırakıyorum yaklaşık 2-3 yıl boyunca kullandım ve 4 aydır yarım içiyorum 3 gün önce tamamen bıraktım fakat ilacı içmeden önceki halime döndüm hala aşırı öfkeleniyorum bir yerlere vuruyorum hafif bir baş dönmem var ne yapacağımı bilmiyorum eski halime dönmek istemiyorum bu yüzdende çok geriliyorum. bir çözüm önerin lütfen
Tarih : 29.10.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar

Psikolog

Ramazan Kaygusuz

Merhaba, sanırım öfke duygunuzu daha uygun bir şekilde ifade etmeye gereksinim duyuyorsunuz. Bu durumda yaşadığınız öfkenizi anlamaya çalışmamız ve bunu daha iyi ifade etme yolları üzerinde düşünmemiz gerekir. Yaşadığınız durumu daha detaylı değerlendirebilirsek size daha faydalı olabilirim. Bana buradan ulaşabilirsiniz: https://www.psikologofisi.com/psikolog/ramazan-kaygusuz Görüşmek dileğimle, kendinize iyi bakın.

Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Yorumları

Bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili uzmanın doğrudan veya dolaylı talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili kişi tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Psikologofisi.com'un temel amacı psikoloji alanında halkın bilinçlenmesini sağlamaktır. Psikologofisi.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.


Türkiye'nin en büyük terapi platformu!
webrazzi
microsoft
egirisim
btmagazine

Bir dakikada
psikoloğa bağlanın