Uykusuzluk
Pandemiden dolayı birkaç gündür uyuyamıyorum gözüme uyku girmiyor ve iştah kaybı var üç çocuğum var onlar için ayakta durmam lazım panik atağım var ama tam teşhis yok! şimdi hastaneye de gidemiyorum lütfen bana ilaç konusunda yardımcı olun.
23 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Eren Artun Ergül
Merhabalar ben psk Artun Ergül. Zorlu bir süreçten geçtiğimiz doğru ancak bu süreci en iyi şekilde yönetmemiz gerekiyor, zorlanmanızı çok iyi anlıyorum. İlaç konusunda hekimlerin yetkisi olduğunu söyleyebilirim psikologların ilaç önerme yetkisi yoktur. Ancak panik bozukluk ve depresyon tedavisinde psikoterapinin etkisi oldukça fazladır. Nefes ve gevşeme egzersizleri ile bu süreçte kaygı yönetimi konusunda bir adım önde olursunuz. Panik atak yaşadığınızı düşünüyorsunuz ancak bunu da bir uzmanla görüşmeniz daha sağlıklı olacaktır ve evde yapabileceğiniz pek çok teknik bulunmakta. Detaylı bir değerlendirme ve sizin için en etkili yönlendirmenin yapılması için bir seansa dahil olmanızı öneririm. İyi günler dilerim.
26 Nisan 2020
Psikologofisi Uzmanı
Size buradan bir ilaç önermemiz uygun değil. Ama bir uzman arkadaşla görüşürseniz size destek olacaktır...
25 Nisan 2020
Psikologofisi Uzmanı
Öncelikle bu dönemde kaygı problemlerinin getirdiği uykusuzluk, iştah kaybı gibi belirtiler görülebiliyor. Bizlerin ilaç yazma yetkisi yok fakat isterseniz beraber nefes egzersizleri, rahatlama teknikleri ve relaxasyon teknikleriyle bu dönemi daha kolay atlatabilir ve uyku probleminizi çözümlendirebiliriz.
25 Nisan 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, içinde bulunduğumuz şu dönemde bu tür sıkıntılar yoğun olarak yaşanmaktadır. İlaç konusunda maalesef size bir öneride bulunamayız. İlaç kullanımından önce mutlaka sağlık durumunuzla ilgili bir hekimin sizi görmesi ve en uygun ilacı reçete etmesi gerekir. Yaşadığınız panik durumu ile ilgili olarak bizlerden terapi desteği alabilirsiniz.
25 Nisan 2020