Yalnızlık, değersiz hissiyatı, kendime saygım yok
Ben kendimi çok yalnız hissediyorum kimse beni sevmiyor , kimsenin yanına yanaşmıyor um ve arkadaş sız kalmak beni bitiriyor , çok yalnızım yanına gidip te derdimi paylaşabileceğim bir arkadaşımın olmasını çok istiyorum, kimseye bişey yapmadım bana ters davranıyorlar yanıma gelmiyorlar çok üzgünüm hayatın anlamı yok okulu bırakmak istiyorum bunun için
15 Kasım 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisi’nden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Okuldan bahsettiniz, anladığım kadarıyla öğrencilik yıllarınızdasınız. Belki bu zamana kadar sizi anlayan, ortak uğraşları olan insanlarla karşılaşmadınız. Bu durum da yalnız ve üzgün hissetmenize sebep oldu. Bu üzüntü ile zamanla çevrenizle iletişiminiz farklılaşmış olabilir. İnsanlarsan bir beklenti içerisine girmiş olabilirsiniz ve bunu göremediğinizde her seferinde daha çok hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. İnsanlar yaşadıkları deneyimleri genellemeye eğilimlidir. Sizin de açıklamanızdan bir genelleme yaptığınızı anlıyorum. Şu ana kadar karşılaştığınız insanlarla girdiğiniz iletişim sorunlarını, ileride karşılaşacağınız insanlarla da yaşayacağınıza kesin gözüyle bakıyorsunuz. Bazen bu durumun farkına varmak bile kişinin bakış açısını değiştirebilir. Güvendiğiniz ve sevdiğiniz bir aile bireyiyle bu durumu paylaşmanızı öneririm. Bu konuda terapi almak için https://www.psikologofisi.com ‘a tıklayıp psikolog arkadaşlarımdan randevu alabilir, benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
16 Kasım 2021