• Soru Sor
• Artık kendimi iyi hissetmiyorum
Artık kendimi iyi hissetmiyorum
son zamanlarda sürekli titreme ve kalp çarpıntısı yaşıyorum güçlü biriyimdir problemlerimin altından kalkarım ama artık dayanamıyor gibi hissediyorum. sürekli ağlama ihtiyacım var hep kötüyüm, endişeliyim ve çok yalnız hissediyorum yaklaşık 2 haftadır falan ağlarken intihar etmek geldi hep aklıma, sonradan yapmam diyorum ama aklıma gelmesi bile beni korkutuyor ne yapacağımı bilmiyorum sadece daha fazla dayanamıyorum.
29 Temmuz 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, hayatımız genel anlamda rutinlerden oluşuyor olsa da hayatımıza stabil veya çizgisel bir düzlem olarak bakarsak büyük bir haksızlık etmiş oluruz. Kendimizi zaman zaman güçsüz, çaresiz, kötü hissedebiliriz. Bundan normali yoktur, fakat bu sırada açığa içimizde bulunan o acımasız iç ses çıkar ve daha da "ben ne yapacağım?" psikolojisine girebilir, kendimizi adeta cezalandırabilir içinde bulunduğumuz durumu kat ve kat artırabiliriz. Lütfen bu durumda sadece içinde bulunduğunuz durumu kabul edin ve fazlasını davet etmeyin. Çevremizdekilere kolayca şefkat gösterebilirken, çoğu zaman kendimizi unutuyoruz, kendinize şefkat göstermeyi unutmayın. Belirli bir süre sakin kalarak, yavaş, küçük adımlarla ilerlemeye çalışın, o an keyifli gelmese de kendi normalinizde keyifli bulduğunuz ; film, kitap, yürüyüş gibi rutinler oluşturun. Bir kağıda neden böyle düşündüğünüzü yazabilirsiniz, böylelikle üzerinde düşünüp analiz edebilir krizi fırsata çevirirsiniz, bu sayede gelecekteki kendinize çok güzel bir ders çıkarmış ve bırakmış olursunuz.
29 Temmuz 2021