Bipolar olabilirim
daha önce de belirtiler vardı ama 7 ay önce babamın vefatından sonra kafamdaki sesler ve gördüğüm halisülasyonlar artmaya ve artık kendime sahip olamamaya başladım. Bazen çok fazla uyuyorum bazen uyku halim olsa dahi uyuyamıyorum bazen çok fazla yemek yiyorum bazen hiç yiyemiyorum. Çok fazla enerjik hissettiğim günler oluyor ama birden bire hiçbir şey yokken düşebiliyorum. İnsanlara bir faydam olmadığını hissediyorum ve bazen ölümün tek çare olacağını düşünüyorum. 2 sene önce ilk intihar eylemimi gerçekleştirdim ve kafamdaki sesler günden güne artıyor.
28 Kasım 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisi’nden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Bahsettiğiniz durumlar her ne kadar bipolar bozukluk için soru işareti uyandırsa da bir uzman ile görüşmeden bipolar bozukluğa sahip olup olmadığınızı söylemek doğru olmaz. Bipolar bozukluk tanısı için en az bir seans görüşme almanız gerekmektedir. Çoğu zaman bu yeterli olmayabilir bir süre görüşme yapmak ve bunu yanında psikiyatriye de gitmeniz gerekir. Bu sayede sizi daha iyi tanımak ve doğru tedaviye başlamak mümkün olur. En doğrusunu yaparak kendinizi gözlemlemiş ve bir çözüm için arayışa girmişsiniz. Bu da sizin bilinçli olduğunuzu gösteriyor. Bilinçli danışan ile çalışmak daha verimli sonuçlar almayı sağlar. Sizin de en yakın zamanda bir uzman yardımı almanızı öneriyorum. Bu konuda terapi almak için https://www.psikologofisi.com ‘a tıklayıp psikolog arkadaşlarımdan randevu alabilir, benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
30 Kasım 2021