Bir baba eşine etmediği bir iltifatı kızına neden eder
İki kızından sadece birine sürekli iltifat edip cevap alamayınca neden bana küssün sinirlisin gibi sorular sorar ama bu sadece bir kızına yapar karısına yada öbür çocuğuna yapmaz sizce bu kızın yanlış düşünebileceği bir durum olabilir mi ve o kızın bu durumdan rahatsız olması her gün aynı şeyi yaşamak istememesi ilerde başına kötü şeyler geleceğini düşünmesi babasız daha mutlu olması sizce bu durum normal mi yada bu nasıl açıklanabilir babanın hangi durum sebebiyle sadece kızına böyle davranması sürekli sadece kızının ismine m takısı eklemesi sanırım biraz fazla uzun oldu ama kısa sürede cevaplarsanız sevinirim :)
3 Aralık 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Bu durum kızınızın yaşına bağlı olarak değişmekle beraber, eşinizin davranış ve söylemlerinden hangilerine dikkat ettiğinize bağlı olarak da değişebilir. Davranışların izlenmesi, fiziksel temasın takibi, çocuğun istemediği hiç bir şeye zorlanmaması ve çocuğa mahremiyet eğitimi verilmesi öncelikli durumlardır bununla beraber muhakkak çocuğun bire bir terapi seanslarıyla yaşadığı bir şey olup olmadığı araştırılmalıdır.
2 Mart 2021
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Anladığım kadarıyla iki kız kardeşsiniz ve babanız, annenize ve kızkardeşinize iltifat etmediği halde size iltifat ediyor ve sizden karşılık alamadığında üzerinize düşüyor ve bu size rahatsızlık veriyor. Ancak biz psikologlar olarak seansa gelmeyen bir kişinin davranışlarını değiştiremeyiz dolayısıyla babanızın davranışlarına müdahale edemeyiz. Ancak babanız size iltifat ettiğinde ne düşündüğünüzü, neler hissettiğinizi ele alıp psikoterapi görüşmelerinde bu düşünce ve duygularınızı yeniden anlamlandırmaya çalışarak rahatsız olmamanızı sağlayabiliriz. Bu konuda eğer benimle çalışmak isterseniz çevrimiçi olduğum saatlere bakarak size uygun bir zaman dilimine benden randevu almanız yeterli olacaktır
24 Şubat 2021