Hiçbir şey yapmak istemiyorum, hiç amacım yok
Dunyadaki herkesin kotu olduğunu düşünüyorum herkes bir sekilde canımı yakıyor bu yuzden dunyadaki herkesten uzak duruyorum.Herkesi sildim tüm sosyal medya hesaplarimi kapattim..Hicbir sey yapmak istemiyorum hicbir amacim yok sadece bir an önce olmek istiyorum.calismak yemek yemek eglenmek sacma sacma seyler icin bu dunyada yasamak istemiyorum.Kendimi öldürmek istemiyorum ama artık gunah ta umrumda değil uyumak istiyorum hiç uyanmamak üzere.
7 Ağustos 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Dünyanın geri kalanına duyacağımız güvene ebeveynlerimizle kurduğumuz güven bağı referans olur. Hayatta çoğu şeyi olduğu gibi güven ve sevgiyi de bize bakım veren kişilerden örnek alırız; ilk kez onlarla hissederiz. Bu güven bize diğer insanların da güvenilir olduğu inancını aşılar ve diğerlerini de güvenilir görmeye meyilli oluruz. İnsanlığa daha hümanistik bir pencereden bakarız. Tersi bir durumda, aslında dünyada en çok güvenmemiz gereken kişilerle bu bağı kuramadığımızda diğer insanlarla da derin bağlar kuramayız. İnsanlığa pesimist bakarız. Güvenimiz elbette başka yollarla da kırılabilir. Sevdiğimiz ve güvendiğimiz birinden bu sevgi ve güven temelli ilişkiyi sarsacak davranışlar gördüğümüzde de güvenimiz kırılabilir. Bu gibi nedenlerle güvensizlik yaşıyor olabilirsiniz. Fakat bu hissiyatınıza eşlik eden depresif davranışlar ve tutumlarda olduğunuzu da anlıyorum. Bir profesyonel destek almanız faydalı olacaktır.. Sağlıklı günler...
7 Ağustos 2021