İntihar
Az önce uyumak için yatağıma yattim ve 2 tane intihar planı yaptım bilerek değil düşünmesi kötü gelmiyor aksine güzel bir plan yapıyormusum gibi oluyor ama olan yaptığımın farkında da değildim. Düşündükten sonra dedim bildiğin intihar planları bunlar ve korktum açıkçası. Bilinç altımda ne var psikolojik destek almalı mıyım bunu sormak istiyorum teşekkür ederim.
27 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, fizyolojimiz ve beynimiz bazen yaşadığımız travmatik olaylardan veya kaygı ve stres kökenli olaylar neticesinde sinirsel yıpranmalar meydana gelir. Bunlar akut durumdayken müdahale gerektirir. Çünkü elinizde olmayan düşünceler işlevsel olmaya başlar. Durumu değerlendirme yetisindeysek eğer zihnimizdeki ve sinirsel yıpranmaların tedavisi için medical tedavi şart. Grip olduğumuzda nasıl ilaç kullanıyorsak buda aynı. Lütfen ruh sağlığınızı da korumak için en yakın zamanda acil olarak bir psikiyatriste, özel veya devlet fark etmez gitmenizde fayda var. Emin olun zihinsel olarak kaygılarınız azalacak çok daha rahatlayacak ve güvende hissedeceksiniz. Halledilmeyecek bir problem değil. Müsterih olunuz... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
7 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba, en kısa zamanda psikolojik destek almanız gerekiyor. Randevu alırsanız yardımcı olurum.
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Hayatınızda son zamanlarda neler oldu? Bunu daha önce deneyimlediniz mi? Size yardımcı olmam için sizi daha çok tanımaya ihtiyacım var. Sorun yoktur, birey vardır. Hastalık yoktur her hasta özeldir, biriciktir. O yüzden her deneyim de özeldir. İntihar çifte alınması gereken bir konudur. Sevgiyle kalın Psikolog Tuğba Avcı
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Kesinlikle psikolojik destek almalısınız. Potansiyel intihar eğilimi olan kişilerde altta yatan psikolojik rahatsızlıkların tedavi edilmesi büyük önem taşımaktadır.
30 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Kesinlikle görüşmenizi tavsiye ederim, buyrun bizimle görüşüp nedenini beraber araştırlarım.
30 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Eğer intihar düşünceleriniz tekrarlıyorsa öncelikli olarak bir psikiyatriste görünmenizde fayda var.
28 Eylül 2020
Tanya Halkacıoğlu Can
Hemen,tabiki randevu oluşturun bana platformdan, seanslara başlayalım aciliyeti olan bir durum içerisindesiniz.
27 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, bunun detaylı olarak incelenmesi için profesyonel destek almanız gerekmektedir.
27 Eylül 2020