İntihar etmekten korkuyorum
İnsanların her dediklerini yapıyorum mutlu olsunlar diye ailemin istediği mesleği seçtim. Mutlu olsun diye sevgilim için çevremden vazgeçtim. Ama insanlar bana o kadar kötüler ki. İstedikleri elde ettiklerinde değiştiklerini gördüm. Kendi kendime en büyük kötülüğü yaptım. Artık dayanamıyorum. Ettikleri hakaretler bile onlarla yani çevremdeki ailem hariç insanlarla bağımı koparmaya yetmiyor .bana en büyük kötülüğü yapsalar bile ona katlanmak zorunda gibi hissediyorum kendimi.
4 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
İnsanların size en büyük kötülüğü yapmış olduğunu düşünmeden önce sizin kendinize yaptığınız en büyük kötülüğü hissetmeniz ve düşünmeniz gerekir. İlk önce kendinizi sevmelisiniz anladığım kadarıyla hayatınızı insanların mutlu olması üzerine kurmuşsunuz ve sadece onlar mutlu olsunlar üzülmesinler diye size en çok iyi gelen kendinizi hep ihmal etmişsiniz ve yok etmeye çalışıyorsunuz. Bedeniniz ve ruhunuz bir bütün olarak bu kadar kötülüğü haketmiyor öncelikle kendinizi sevin mutlu edin ve değer verin daha sonra diğer insanlar. Unutmayın lütfen uçağa bindiğimizde acil bir durumda bile maskeyi ilk anne takar sonra çocuğuna takar. Çünkü kendisine iyi gelemeyen kimse başkasına asla iyi gelemez.
11 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Destek görmenizi tavsiye ediyorum yanlız değilsiniz beraber bu yolda ilerlemenize yardımcı olabiliriz. Mutlu etmek için her zaman vermek zorunda değilsiniz, sizi seven biri size de verecektir. Tek taraflı çavalar insanı üzer, yorar ve sizin yaşadığınız gibi bir karamsarlık başlar. Bu aşabilirsiniz. Öncelikle tekrar kendiniz için mutlu olmayı, kendinize değer vermekle başlamalısınız bunun için de bizler yardımcı olabiliriz.
11 Ekim 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, aslında yaşadığınız durum son derece yaygın olarak birçok insanın baş etmekte zorlandiğı bir durumdur. Bu durumla baş edebilmek için öncelikle sizi diğer insanlara hayır diyememe durumuna iten nedenlere inmek gerekir. Muhtemelen insanları kaybetmemek, daha çok sevilmek vs gibi nedenlerle hayır diyememe ve ileri boyutta da kurban olma durumu yaşıyorsunuzdur. Durumunuzla ilgili olarak ne zaman isterseniz size yardımcı olabilirim. Sevgiyle ve sağlıkla kalın.
11 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhabalar sevgili danışan, siz hep hayatınızda kendinizden önce başkalarını düşünmüşsünüz. Önceliğiniz hep kendi hayatınız, kendi kararlarınız olmalı. İnsanları mutlu etmektense kendinizi mutlu etmenin yollarını bulmalısınız. Hayır diyebilmeyi öğrenmelisiniz.. randevu alırsanız sizinle görüşmek ve sorunlarınıza yardımcı olmak isterim. Sağlıkla kalın
11 Ekim 2020