Kendimi boşlukta hissediyorum.
İyi akşamlar. İki tane büyük hedeflerim vardı. Biri tıp fakültesini kazanmaktı. Bu sene kazandım. Diğer hedefimi gerçekleştirmek biraz uzun sürecek gibi ama şu an sanki boşlukta gibiyim. Kazanmak için iki yıl uğraştığım şey şuan çok önemsizmiş gibi geliyor. Nasıl bir düşünceye girmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
4 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Öncelikle iki büyük hedefinizden birini gerçekleştirdiğiniz için sizi kutlarım. Bu iki büyük hedefinizden birini gerçekleştirdiğiniz için kısa bir süre rahatlayıp daha sonra uzun süre alacak diğer hedefinize odaklanmak ve onu gerçekleştirmek için çabalamak yerine boşluğa düşmüşsünüz anladığım kadarıyla. Aslında birçoğumuz kendimize hedef koyarken o hedefi gerçekleştirdiğimizde sonra ne yapacağımızı planlamadığımız için hedeflerimizi gerçekleştirince benzer duyguları yaşıyoruz. Örneğin birçok kişi araba almak isteyebilir ancak kimse araba aldıktan sonra aldığı arabayı kimin süreceğini, aldığı arabayla nerelere gideceğini, aldığı arabaya yolcu olarak kimleri bindireceğini, vs. planlamadığı için araba aldıktan sonra sizin şu anda yaşadığınız boşluk duygusunu yaşarlar. O yüzden hedeflerinizi ve hayatınızın bundan sonrasını tekrardan gözden geçirmeye ihtiyacınız var anladığım kadarıyla. Dilerseniz bu konuda size psikoterapi hizmeti verebilirim. Eğer bu konuda benden destek alarak devam etmek isterseniz profilimin yanındaki randevu al butonuna tıkladıktan sonra sizden istenen bilgileri girmeniz yeterli olacaktır. Yardımcı olabileceğim başka bir konu olursa yeniden iletişim kurabilirsiniz. Sağlıklı günler dileği ile.. Saygılarımla. Gizem TURGUT
12 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, İnsan olarak hedeflerimiz bazen karmaşık olabilir. Hedefinize ulaştığında artık yapacak bir şey olmaması endişesi gayet normal bir histir. Fakat unutmamalısınız ki hayat uzun ve yapılacak daha birçok iş var. Hedef belirleme ve zamanlama konusunda bir uzmandan psikolojik destek alabilirsiniz. SWOT analizleri ile yeni hedeflerinizi daha kalıcı ve gerçekçi hale getirebilirsiniz. Bunun için lütfen platform üzerinden benimle iletişime geçin.
12 Ekim 2020