kimse beni anlamıyor
26 yaşındaym 3 yıldır anksiyete tedavisi görüyorum ve Sulinex 225mg kullanıyorum ancak son 1 senedir kendimi çok daha kötü hissediyorum, ben baba sevgisi görmeden büyüdüm, ailemin beni hep fazlalık gibi gmrmesinden bıktım, anne babam erkek evlat taraftarı, kız cocuk olarak asla sevilmedim 2 erkek cocuğa her türlü şefkat her türlü yardm her şey yapılıyor ama bana karşı yaptıkları tek ebeveynlik para vermek üzerine. Allah razı olsun onlar sayesinde 2 üniversite okudum maddi her türlü desteği gördüm ama sıfor sevgi ile büyüdüm ben artık birileri benim varlığımı görsün benim de birşeylere kırılacağımı benim de hialerim olduğunu benim de sevilmek sayılmak istediğimi farketmelerini istiyorum, sanki bir uçurumun kenarında dengede kalmaya çalışıyorum gibi hissediyorum, bir yanım at kendini artık kurtul diyor diğer yanım saçmalama Gamze sen pes edecek bir insan değilsin diye beni dengede tutmaya çalışıyor, iyice dibe batmış gibiyim ne yapacağım bilmiyorum, tek bildiğim şey artık daha fazla tahammül edemiyorum
25 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Çocukken yaşadıklarımız hissettiklerimiz hep hayatımızda etkisi olur. Sevgisiz ve yer aramak, varlığınızı kabullenirsek için çabanız artık kendinizi yormuş. Terapiyle bir adım atıp kendinizi sevebilmek için bizimle görüşmelisiniz. Siz ispatlamak zorunda değilsiniz, varsınız, değerlisiniz. Yaşamınız da değerli. Bunun kimsenin, en yakınlarınız dahi olsa görmediği için şüphe etmemelisiniz. Kolay bir yolculuk değil içindeki hasar görmüş ve kırılgan çocuğu onarmak, sarmak ama mümkün bunu inanın ve bizimle görüşmekten çekinmeyin!
6 Ekim 2020
Tanya Halkacıoğlu Can
Merhaba, yaşadığınız değersizlik duygusunun sizde yarattığı boşluk nedeni ile ileride hem kendinizi hem de başkalarını sevemeyecek duruma gelebilirsiniz. Kendinizi değerli ve yeterli görebilmektir esas olan. Bu nedenle bu düşünceler ve yüklerden kurtulmak adına platform üzerinden bana randevu oluşturabilirsiniz Gamze Hanım. Seanslarda görüşürüz detayları. Sizin eşiniz benzeriniz yok bu dünyada bunu kimsenin size unutturmasına izin vermeyin lütfen, seanslar da bunun üzerine olacak ve altta yatan başka sorunlarınız için de. Sevgilerimi yolluyorum :)
27 Eylül 2020