Öfkemi kontrol edemiyorum ne yapmalıyım
Öfkemi kontrol edemiyorum kendime ciddi derecede olmasa da fiziksel zarar veriyorum bu çok sıklıkla olmuyor fakat bu yaşadığım durum beni endişelendirmeye yetti ne yapmalıyım ?
26 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar , Hayatımız boyunca başımızdan geçen bir çok olay veya şahit olduğumuz etkilendiğimiz olaylar bizi zaman içerisinde hem fizyolojik hem psikolojik olarak etkilemekte. Olayın türüne göre önce fizyolojik yıpranma daha sonra psikolojik olabiliyor. Veya tam tersi olabiliyor. Süreç içerisinde yaşanan kaygılar ve stresörler sayesinde fizyolojik yıpranmalar meydana gelir buda ani sinirlenmeler öfkelenmelere , öfke kontrol bozukluğuna kadar gidebilir. Ama bizim çalışmamız ve anlamlandırmamız gereken detaylı bilgi ve anamnezi , ön görüşmeyi yapıp suyun üzerindeki öfkeyi değil öfkenin altındaki kaygı mı ? Travmamı ? Duygu durum tetiklenmesi mi ? Bunu belirlememiz gerekiyor. Yani bir nevi örnek vermemiz gerekirse bataklığın üzerini örtüp geçmektense bataklığı kökten kurutup sağlıklı bir toprak haline getirmemiz gerekiyor. Halledilmeyecek bir problem değil, müsterih olun lütfen. İlk adımı atmışsınız farkındalığınız oldukça kuvvetli. Sıra 2. Adımı atıp bir profesyonel bir destek almanızda , randevu oluşturmanızda fayda var... Hoşçakalın... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
7 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Öfke kontrolü için bize başvurabilirsiniz. Kendinize veya herhangi birşeye zarar vermeden öfkemizi yaşamak ve bunu kontrol edebilmek çok önemli. Bazen tek başıma bunun kontrolü zor olabilir fakat size yardımcı olabiliriz. Doğru nefes egzersizleri ve doğru tekniklerde bunu aşabilirsiniz.
7 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba, bilişsel yeniden yapılandırma yöntemiyle bu probleminizden kurtulabilirsiniz. Öfke kontrolü hakkında size yardımcı olabilirim. Dilerseniz randevu alabilirsiniz.
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Sizi öfkelendiren şeylerin altındaki sebepleri arayın. Bunları analiz edip, anlamlandırmanız gerekiyor. Spor ve meditasyona daha çok yönelin. Öfkenin ortaya çıkardığı davranışı başka bir davranışla değiştirmek gerekiyor.
28 Eylül 2020
Tanya Halkacıoğlu Can
Öfke kontrol bozukluğunuz kendinize fiziksel şiddet uygulayacak boyuta getirecek kadar ciddi. Hemen terapi sürecine girmeniz gerek bunun ilerisi başkalarına şiddet de uygulamak olabilir, isteseniz de bunun önüne geçemeyebilirsiniz. Bu platform üstünden randevu oluşturabilirsiniz bana, seanslara vakit kaybetmeden başlarız. Sağlıkla kalın.
27 Eylül 2020