sevgilimle ayrılık
sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum ve sürekli olarak size danışıyorum sevgilimle normalde aynı şehirdeydik o daha iyi bir ortam olduğu için daha rahat çalışabileceği için istanbula ablasının yanına gitti orda da dershaneye gidiyor uzun zamandır orda geçen gün konuşurken ben ona dedim ki sen istanbula ders çalışmaya gidiyorsun sevgilim başka şeylere değil dedim ama benim bunu deme sebebim ev işleriyle falan uğraşma derse daha fazla odaklan amaçlıydı ama sevgilim beni dershaneye başka işler için gitmiyorsun dedim diye anladı ve 2 gündür ona bu durumu anlatamıyorum bana defol git dedi bana bunu diyen biri benim hayatımdan defolsun gitsin dedi hocam yanlış anlaşıldım eğer bu sebepten ayrılık olursa kafayı yerim gayet güzel güzel konuşurken birden beni yanlış anladı yalvarırım yardım edin Bu durumdan dolayı ne yaparsam yapayım ne dersem diyeyim beni duygu sömürüsü yapıyorum sanıyor hiçbir şey umrumda değil diyor sakın yazma engellerim diyor nefes alamıyorum hocam yardım edin
16 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Tanya Halkacıoğlu Can
Öncelikle merhaba. Siz elinizden gelen bütün her şeyi yapmışsınız zaten, yanlış anlaşılmayı düzeltmek için. Karşı taraf ısrarla sizi anlamamaya çaba gösteriyor gibi. Bu da sizin onun üstüne fazla gitmenizden kaynaklı olabilir. Siz zaten kendi üstünüze düşen görevi yapmışsınız affetmesi için sizi. Ama her insan hata yapar. Hemen sizi kestirip atıyorsa, bir kez daha gözden geçirin derim ilişkinizi. Çok fazla üstüne düşmeyin, biraz nefes alsın. İlişkinize ya da sevgilinize bağımlılık yaşıyor gibisiniz. Bu aslında üstünde durulması gereken bir konu. Platformdan randevu oluşturun bana, detayları orda görüşelim, tanışalım. Ben de elimden geleni sizin için yapabileyim. Sevgilerimle, önce kendinizi sevin olur mu. Siz her şeyden kıymetlisiniz..!
17 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Öncelikle sakin olun, kendinizi yanlış ifade etmiş olabilirsiniz. Arkadaşınız sizi yanlış anlamış olabilir ama yanlış anlasada kırılmış ve uzak mesafeli olunca toparlamak o kadar kolay olmuyor. Üstüne gitmeden bi durup bekleyin sakinleşsin size karşı öfkesi dinsin. Mümkünse telefonla değilde 1 günlük bir yanına gitme şansınız var ise yüz yüze konuşmak çok daha sağlıklı olacaktır.
19 Eylül 2020