Tus süreci beni çok yordu?
Eskiden beri depresif biriydim zaten tanılı DEHB sendromum da olduğu için stimulan ilaçlarla tıp kazandım sınavları geçtim ve şuan intornum.Ama tus konusu beni çok kötü etkiledi sertralin başlandı gene de mutsuzum arabam sevgilim her şeyim var ama çok mutsuzum ilaçlar fayda etmiyor bundan sonra başka çözüm bulmak adına ne yapabilirim? Bu süreçte intiharı bile düşündüm çünkü
7 Kasım 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisinden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Öncelikle tebrik ediyorum, tıp kazanmak ve bunu zorlu bir dönemden geçerek yapmak kolay görünmüyor. Okumak ve devam ettirmek de zorlu olabiliyor, bir çok danışanımız bu durumdan şikayetçi oluyor. Siz de uzun bir süre emek vermişsiniz. Ne zaman dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu tanısı aldığınız bizim için önemli ancak daha önemlisi tedaviye devam etmek ve sürekliliği sağlamak. Sizin durumunuzda DEHB dışında bir de depresif duygu durum görünüyor. Daha önce bu konuda yardım almadıysanız en yakın zamanda yardım almanızı öneririm. Her insan hayatının bir döneminde intihar veya kendine zarar verme gibi düşüncelere kapılabilir. Bunların hepsi aynı derecede ciddiye alınmalıdır ve üzerine çalışma yapılmalıdır. Bir çok danışan tek başına ilaç ile tedavinin yararlı olacağını düşünür ancak ilaç tedavisi terapi ile birleştiğinde daha sağlam sonuç alınır. Bu konuda terapi almak isterseniz https://www.psikologofisi.com/ dan psikolog arkadaşlarımla iletişime geçebilirsiniz. Benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
8 Kasım 2021