• Soru Sor
• Kendime hakim olamıyorum ne yapmalıyım?
Kendime hakim olamıyorum ne yapmalıyım?
Çok uzun süredir bedenimle barışamıyorum.Bazen düşünce şimdi seni esir alacak ecele et durmadan bir şeyler ye diyorum sonrasında da kendimi ağlarken buluyorum.Sorunların bir sonucu mu bilmiyorum ama kendime çok kızıyorum nasıl olur da seni sonrasında mutsuz edeceğini bildiğin bir durumdan kaçmazsın diye.Saçlarım hep uzun çünkü kilolarımı kamufle ettiğini düşünüyorum istediğim bedende olamadığım için de çoğu zaman kendimi sevemiyorum olumlama yapamıyorum bu benim için çok zor.Nasıl kurtulabilirim? Fikirleri mi sakinleştirsem gözlerimin gördüğü aynadaki ben hep aynı ben.
15 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, bedeninizden hoşnut olmamanızın bir çok altta yatan nedeni olabilmektedir. Bu durum aşılamayacak bir durum değildir bunu bilmeni isterim. Ama en güzel çözüm bir profesyonel destek alarak bunun üstesinden gelmek. Dilersen randevu oluşturarak bu durumu detaylı bir şekilde inceleyip çözümleyebiliriz.
16 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Bizimle görüşmenizi öneriyorum. Eğer ki kendinizi engel olamıyorsanız bunu sizinle daha ayrıntılı görüşüp terapiyle mi aşabilirsiniz yoksa bunun yanında psikiyatrist görüşü alamalımıyız, buraya yapmışken yine bir adım daha atın pes etmeyin.
19 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Bedenimiz ve ruhumuz bize ait iki önemli şey. İkisi o kadar birlikte çalışıyor ki. Hayatınızda, kişiliğinizde, kararlarınızda ve sizinle ilgili olan daha başka şeylerde bağımsız olduğunuz hissetmemek, hayatınızın size ait olduğunu hissetmemek bedene ekstra yüklenme ve sanki kontrol etmeye çalışıyormuş gibi davranmaya neden olabilir. Ya da yaşadığınız başka bir duygusal problemden kaynakla sağlıklı olmayan bir baş etme yöntemi de olabilir. Psikolojik destek almanız iyi gelecektir.
16 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Sizin yemek yemenize neden olan, tetikleyen düşünceleri keşfetmenizi ve uzmandan destek almanızı öneririm.
29 Eylül 2020