kıskançlık
bir türlü durduramadığım önüne geçemediğim bir kıskançlık durumu içerisindeyim. bir nesneden bahsetmiyorum kesinlikle. sürekli bir aldatılma, terkedilme ve yalnız kalma korkusu yaşıyorum. bunun önüne nasıl geçebilirim
12 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, terk edilme gibi düşünceleriniz birçok farklı yaşantınızdan kaynaklanıyor olabilir. Terk edilme düşünceleri çocukluktaki önem verilen bir figürün kaybedilmesi, ilişkilerde tekrarlanan terk edilme yaşantıları gibi deneyimlerden kaynaklanıyor olabilir. Ayrıca terk edilme düşüncesi altında bireyin kendine yönelik değersizlik, önemsizlik gibi başka şemaları ve düşünceleri de yer alabilmektedir. Ancak durumunuzu daha detaylı değerlendirmek daha uygun bir yön çizmemizde önemlidir. Bu amaçla bana ulaşabilirsiniz. Görüşmek dileğimle, iyi günler dilerim.
16 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Yıldız Yetiştiren. Kıskançlık temelde Özgüven ve yalnızlık korkusu ile ilişkilendirilen bir duygudur. Bu duygu hayatınıza etki etmeye başladığında ve sağlıklı ilişki kuramadığınızı anladığınızda artık yardım almanız gerektiğini gösterir. Görüşmek ve detaylı değerlendirme yapmam için lütfen randevu alınız. Görüşmek dileğiyle, sevgiler.
15 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba sevgili danışan, özgüven eksikliğinden kaynaklı geçmiş yaşantılarınızdan kalma kabullenemediğiniz duygularınızdan ötürü yaşadığınız bir problem gibi görünüyor. Sizinle şema terapi aracılığıyla geçmiş yıllardaki şemalarınız üzerinden çalışabiliriz. Görüşmek dileğiyle. Psikolog Duygu Güner
15 Ekim 2020