Kız arkadaşım ve üniversite..
1 sene önce mükemmel bir arkadaş grubumuz vardı ve şu an sevdiğim kız da bizimleydi. Bir kavga sonucu grup dağıldı ve biz onunla beraber takılmaya başladık o günden beri en çok konuştuğum insan kendisi. Zamanla onu sevmeye başladım ve ona hislerimi anlattım o da bana şu an kritik bir dönemden geçtiğimi, kafamı onunla meşgul etmemem gerektiğini ayrıca en ufak bir kavgada bir soğukluk oluşup beni kaybetmekten korktuğunu söyledi ve bu yüzden biz sevgili olamadık. Ancak çevremdeki herkes aklıma gelen herkes bizi sevgili sandı o kadar yakın ve o kadar sevgili gibiydik. Beni kıskanıyor, hep benimle olmak istiyor ama bir türlü o aşamayı geçemedik. Her neyse bu yıl üniversite sonuçları açıklandı o Eskişehir'e ben ise İstanbul'a gideceğim bu konuyu henüz onunla konuşmadım ama sanırım bunu konuşmaktan ölesiye korkuyorum. Ya olur da ''hayır bu devam etmez.'' derse, onu kaybedersem. Onun orada başkaları ile olacağı düşüncesi beni delirtme aşamasına getirdi. Seneye yatay geçiş yapıp yanına geleceğim diyor ancak ailesinin politikaları ve onun ailesi üzerinde pasif etkisi bunu yapabilecekmiş görüntüsü çizmiyor. Kafayı yemek üzereyim ne yapabilirim
14 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Belirsizlik daha çok yıpratacak, kendisiyle düşüncelerinizi ve duygularınızı paylaşmalısınız.
29 Eylül 2020
Tanya Halkacıoğlu Can
Tüm düşüncelerinizi ve isteklerinizi tamamen karşı tarafa berrak bir şekilde aktarmanız, endişelerinizi, korkularınızı söylemeniz ve ikili ilişkiniz üzerinde kendi üstünüze düşen payları hakkaniyeti ile yerine getireceğiniz güvencesini ona iletmeniz belki bir bakıma fayda sağlayacaktır. Her şey gönlünüzce olsun.
14 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Öncelikle arkadasinla konusmaktan kacmamani oneririm. Onunla aklindan ve kalbinden gecen ne ise konusup paylas. Ortak bir noktada anlasabilirsiniz. Karsilikli bir sevgi var ise aranizda farkli sehirlerde olmaniz bir engel tasimayacaktir. Yine de bu durumla basa cikamazsaniz profesyonel bir destek almani tavsiye ederim.
14 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, zihninizde ve kalbinizdeki düşünceler sizi labirent çıkmazına sokmuş gibi hissediyorsunuz. Her sorunsalın arkasında kuvvetle muhtemel bir cevap vardır. Öncelik mantık birlikteliğinizin olup olmamasını düşünmeniz gerekiyor daha sonra gönül sorunsalı? Detaylıca bir irdelemek gerekiyor. Dilerseniz bir randevu talebinde bulunabilir, zihninizdeki tüm bilinmeyenlerin cevabını ve çözümü birlikte arayabiliriz...
14 Eylül 2020