21 yaşında kızım erkek arkadaşıyla ailesi arasında denge kuramıyor
Kızım 21 yaşında ailesine saygılı neşeli ve herşeyini heyecanla anlatan bir gençti üniversiteye başladığında 2 ci sınıfta ilk defa bir erkek arkadaşı oldu ve kızım her geçen gün bizden uzaklaştı ve konuşmak istemiyorum biz her zaman onun yanında ve destek oluyoruz ve artık konuşmak istemediğini kendimi size anlatmak istemiyorum diyor ve bunun böyle olmasının en büyük suçlusu erkek arkadaşı onu suçlamak amaçlı yazmadım kızımı kaybetmek istemiyorum artık nasıl davranacagiz bilmiyoruz lütfen yardım edin yalvariyorum
9 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Tanya Halkacıoğlu Can
Merhaba. Kendi açınızdan çok zor bir durum içindesiniz anlıyorum sizi. Fakat size şunu da söylemek isterim ki bunun en büyük suçlusunun erkek arkadaşı olarak düşünmeniz ne kadar doğru olur? Şöyle düşünelim, erkek arkadaş kızınızın hayatında hiç olmadı, ama kızınız üniversiteden arkadaşlarıyla sürekli vakit geçiriyor, sizi ihmal ediyor tamamen aynı durumu konuşalım. Bu sefer de tüm görüştüğü üniversite arkadaşları mı suçlu olacaktı misal.. Buradaki problem bence kızınızla tamamen sizin aranızda olan bir durum. Farkında olmadan ne yaşadınız, ilişkinizin kırılma noktası ne zaman hangi dönemde oldu. Belki sizin için önemsiz olan bir şey ve hatta belki hiç hatırlamadığınız bir durum ama kızınız için çok yıkıcı bir şey oldu aranızda ve kızınızda bu travma olarak kaldı. Kızınız bu durumu kendi iç dünyasında inada bindirdi ve sizi yok sayma çabasında. Bu nedenle ilişkinizi onarabilmek ve bağlarınızı kuvvetlendirmek adına bir an önce terapiye davet ediyorum sizi. Kızınızı ikna edemezseniz sizinle seansları gerçekleştirebilirim ve ona göre bir rota çizebiliriz. Aşılacak bir durum korkmayın, ama bir an evvel yola çıkılması gereken de bir durum. Sevgilerimi yolluyorum size, bir an evvel tanışalım, detayları konuşalım.
14 Eylül 2020