Beklenmeyen Ayrılık
4 senelik bir iliskimiz vardi. Her iliskide oldugu gibi bizde hasar birakmayacak veya geri dönüşü olmayan hatalar olmamıştı. Erkek arkadasim iste ve ozel hayatındaki butun sorunlari bana yansıtirdi, ben onu idare ederdim uzerine gitmezdim. Son 6 ayda yavas yavas benden uzaklasir gibi gelirdi. Cok konusmazdi sorunlarini. Bende saygi duyardim. Ve beni bir gun arayip o heyecani hissetmedigini ayrilmak istedigini, benim bu iliskide her seyi o kadar dogru yaptigimi soyledi. Ve beni terk etti. Ben dusunulmeden verilmis bi karar Oldugunu dusundum. Ayrilmak istemedigimi belirttim ama duruma saygi gosterdim. Ben elimden gelen butun savaşları vermistim. Ama onda bunu goremedim.
7 Ağustos 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Beklenmeyen durum ya da olaylar ancak olumlu ve iyiyse bizi mutlu eder. Yaşadığınız bu beklenmedik ayrılık sizi sarsmış olmalı. Fakat erkek arkadaşınız tarafından verilen bu ayrılık kararının tamamıyla bir anda ortaya atıldığını söyleyebilir miyiz? 6 aydır eskisine nazaran sizinle yaptığı paylaşımları azalttığını ve sizden yavaş yavaş uzaklaştığını fark etmişsiniz aslında. Fakat bazen henüz fark etmeye ve yüzleşmeye hazır olmadığımız detayları görmezden gelebiliriz; bunu bilinçli ya da farkında olmadan yapıyor olabiliriz. Süreç sizin için karşı taraftan beklediğiniz çabayı görememek konusunda da yıpratıcı olmuş olmalı. Söz konusu uzun bir ilişki olunca daha çok çaba ve yapıcı bir tutum görmek istemişsiniz. Bunu görememek bir parça hayal kırıklığına da neden olmuş olabilir. Süreci daha sağlıklı atlatabilmek adına bir psikolog desteği almanızın uygun olacağını düşünüyorum. Sağlıklı günler dilerim..
8 Ağustos 2021