Erkek arkadaşımla kavga ettik ne yapmalıyım
4 yıldır süren bir ilişkim var süreç üniversite döneminde başlamıştı önceleri çok yakın arkadaştık ve sonra bir ilişkiye başladık. Bu süreçte hep onun yanındaydım bir çok olay atlattık şu an askerde bende KPSS sınavına hazırlanıyorum ve aile içinde fArklı sorunlarla uğraşıyorum. Kendisi askerde olduğu için ilgiye ihtiyacı var ve bende çok zor günler yaşadığım için onunla yeterince ilgilenemedim ve şu an kavga ettik benim ilgisizliğimden dolayı ne yapmalıyım ?
24 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, uzun süredir birlikte olduğunuz bir insan söz konusu. Böyle bir durumda bir de onun askerlik gibi travmatik bir süreçte olduğunu düşünürsek sizin farklı davranışlarınızı kendisiyle ilgili olumsuz yorumlamış olabilir. Onu eskisi kadar önemsemediğinizi düşünüp kırılganlık gösterebilir. Kısaca bu durum sonderece normal görünüyor. Ancak söylediğiniz üzere siz de zor zamanlardan geçiyorsunuz, böylesi bir durumda en doğrusu kişisel alınganlıklara yer vermeyecek şekilde olanı olduğu gibi ortaya koymak yani açık iletişim kurabilmektir. Bu ara yorgun olduğunuzu ve kafanızı meşgul eden sorunlar olduğunu, bunların onunla ilgili olmadığını ona net olarak ve sabırla anlatmanız gerekir. Sizin de geçirdiğiniz bu zor süreç için profesyonel bir destek almanız yerinde olur gibi görünüyor. Dilediğiniz zaman size bu konuda destek olabilirim. Görüşmek dileğiyle...
7 Mayıs 2020
Psikologofisi Uzmanı
Askerde olan bir kişi sevdiği kişiye daha da çok bağlanır. Bu ona güç verir aslında o süreci daha hızlı geçirmesini sağlar. Siz kötü bir dönemden geçebilirsiniz tabi ki ama bunu omunla paylaşmak, açık olmak en doğrusu olacaktır. Ona ilgi göstermek istediğinizi ama bazı sebeplerden dolayı yapamadığınızı ama onunla bir bağlantısı olmadığını bilirse, hem farklı düşüncelere kapılmasını önlersiniz hem de sizi bu süreçte yardımcı da olmak isteyecektir.
27 Nisan 2020