Heyecan yapıyorum
Durduk yere heyecanlanıyorum mesela televizyonda birsey görüyorum heyecanlanıyorum aklıma birsey geliyor heyecanlanıyorum en çokta yatarken ve yalnız kalınca oluyor.2 sene venengis 75 kullandım ama bırakınca tekrar başladı ne yapmalıyım. Siz yardımcı olabilirmisiniz tahmini kac seans sürer
14 Aralık 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisinden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Yaşadığınız ilişkide iki tarafında yaklaşık olarak aynı değerlere sahip olduğu görülüyor. Siz de taktir edersiniz ki sevdiğimiz insanların bizim için en önemli olan şeyleri niyetleridir. Kız arkadaşınız da zor zamanlardan geçmiş ve bunları çoğunlukla atlatmış. Sizinle beraber olmak ve güzel bir yuva kurmak niyetinde olduğunu söylemiş. Size düşen ve çözmeniz gereken mesele kendi niyetiniz. Kız arkadaşınıza iyi bir yuva vermek niyetinde olduğunuzu söylüyorsunuz. Bunun yanında bu kişinin geçmişi, kusurları ve belki de elinde olmayan durumları da gelir. Niyetiniz gerçekten 'iyi' gelmek ise bunun yanında gelen yaraları da sarmayı kabul etmeniz gerekecek. Ancak kimse buna mecbur değildir. Kendinizi hazır hissetmediğiniz ilişkiyi ilerletmek zorunda değilsiniz. Ancak şöyle bir durum var ki eğer bu geçmiş ve mükemmel eş arama durumunu şimdi çözmezseniz ileride bu mesele tekrar sizi bulabilir. Bu konuda terapi almak isterseniz https://www.psikologofisi.com/ dan psikolog arkadaşlarımla iletişime geçebilirsiniz. Benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
7 Aralık 2021