İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com

Heyecan yapıyorum

Durduk yere heyecanlanıyorum mesela televizyonda birsey görüyorum heyecanlanıyorum aklıma birsey geliyor heyecanlanıyorum en çokta yatarken ve yalnız kalınca oluyor.2 sene venengis 75 kullandım ama bırakınca tekrar başladı ne yapmalıyım. Siz yardımcı olabilirmisiniz tahmini kac seans sürer
Tarih : 14.12.2021 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar

Psikolog

Psikologofisi.com Uzmanı

Merhaba, ben Psikolog Ofisinden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Bahsettiğiniz durum yaygın anksiyete bozukluklarında görülür ancak size bu şekilde bir tanı söylemek için sizi daha çok tanımak gereklidir. Size verilen ilaç ise yine endişeleriniz ile baş edebilmeniz için verilmiş ancak terapi ile desteklenmediğinden uzun süreli çözüme gidilememiş anladığım kadarıyla. En yakın zamanda uzman yardımı almanızı öneriyorum. Terapinin süresi, terapi aldığınız kişinin uyguladığı ekole göre ve sizin sürece uyumunuza ve katılımınıza göre değişkenlik gösterir. Örneğin bilişsel davranışçı terapi alıyorsanız ve her şey yolunda giderse ilk aydan yarar görmeye başlarsınız. Bu konuda terapi almak isterseniz https://www.psikologofisi.com/ dan psikolog arkadaşlarımla iletişime geçebilirsiniz. Benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!

Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Yorumları

Bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili uzmanın doğrudan veya dolaylı talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili kişi tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Psikologofisi.com'un temel amacı psikoloji alanında halkın bilinçlenmesini sağlamaktır. Psikologofisi.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.


Türkiye'nin en büyük terapi platformu!
webrazzi
microsoft
egirisim
btmagazine

Bir dakikada
psikoloğa bağlanın

psikologofisi