Nişanlımla iletişim kopukluğu
Merhabalar öncelikle nerden başlanır bilmiyorum kısaca ben nişanlımla sürekli iletişim kopukluğu yaşıyorum ben ne kadar konuşkansam o da duyguları bastırılmış ve sessiz bu beni deliye döndürüyor ve sürekli kavga ediyorum ki ve ben çok konuşuyorum sonradan pişman oluyorum ustalık kpss stres sınav gelecek kaygım da var onunda ayrı bir sorun benim için ailemde baskı bir yana o da var lütfen yardımcı olur musunuz
13 Kasım 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Ben Uzm. Klinik Psk. Gizem Turgut. Anladığım kadarıyla siz çok konuşkan ve duygularını dile getirebilen biri olmanıza rağmen nişanlınızın konuşmaması ve duygularını sizin gibi dile getirmemesi sizde sıkıntı yaratmış ve bu duruma kpss ve gelecek kaygısı gibi stresinizin artmasına neden olan faktörler de eklenince bu durum karşısında çaresiz kalmışsınız. Psikoterapide nişanlınızla iletişiminizi ele almak, kpss ve gelecek kaygısı duymanıza neden olan faktörlerri ele alıp konuşmak ve yeniden yapılandırmaya çalışmak sizin için faydalı olacaktır. Eğer bu süreçte benimle birlikte yol almak isterseniz sistem üzerinden uygun olduğum zaman dilimlerine bakıp size uygun bir saate randevu oluşturabilirsiniz.
25 Kasım 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar öncelikle, bilişsel düzeyde farkında olup bazı şeylerin yolunda gitmediğini fark etmeniz bile büyük bir adım tebrik ediyorum öncelikle. Kaygı temelli ilişkisel bir problem ve aile dinamikleriyle ilgili bir problem olduğundan bahsettiniz. Bu ve bu gibi durumlar kişilerin fizyolojik ve psikolojik yıpranmaya neden olduğu için ; iletişimde problemler, stresörlerin tetiklenmesiyle kaygıda artış, uyku problemleri ve zaman içerisinde halledilmediği taktirde duygulanım ve duygu durumla ilintili bir problemler ortaya çıkabilir. Hem ilişkisel anlamda hem bireysel anlamda detaylı bir görüşme sağlayabilirsek faydalı olabilir. Halledilmeyecek bir sorun değil müsterih olun ve müsait bir vaktinizde randevu için planlama yapabilirsiniz... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
25 Kasım 2020