Sevgilim beni üzmekten korktuğunu söylüyor.
Merhaba öncelikle. Sevgilim daha doğrusu flörtüm gördüğü herkese anında bağlanıyor sadece 1 kişiyle beraber kalamıyor en başta bunu bilmiyordum ama biraz zaman geçince kendisi bana söyledi ve seni üzmek istemiyorum benden ayrılırsan mutlu olursun dedi. Sonra ayrıldık ama bende onu çok seviyorum ve öyle olmasını istemiyorum benim yapabileceğim bir şey var mı? Çok umutsuz asla düzelmeyeceğim diyor.
4 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Sevgilinizin herkese bağlanması ve sizi de üzmek istemediğinden size ayrılığı teklif etmesi anladığım kadarıyla sizi üzmüş olmalı. Psikoterapilerde ne yazık ki psikoterapiye gelen kişinin çevresindeki insanları değiştiremiyoruz ancak terapi görüşmelerimiz esnasında size, bu üzüntünüze sebep olan durumla baş etme becerileri kazandırarak bu durum karşısında daha az üzülmenizi ya da bu durumdan etkilenmemenizi sağlayabiliriz. Eğer benden psikoterapi almak isterseniz profilimin yanındaki randevu al butonuna basarak sizden istenen bilgileri yazmanız yeterli olacaktır. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa benimle her zaman yeniden iletişim kurabilirsiniz. Saygılarımla Uzm. Klinik Psk. Gizem TURGUT
12 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, flörtünüzün ilişkiden beklentileri ve tutumları, sizin de ilişkiden beklentileriniz ve tutumlarınız burada önem arz ediyor. İlişkide, karşımızdaki kişiyi sevmek, sevdiğimiz şeyi korumak gayet doğal. İnsanların bize nasıl davrandıkları onların problemi, onların davranışlarından nasıl etkilendiğimiz bizim problemimiz. İlişki içerisinde, problemleri doğru bir şekilde çözmek için; kendi prensiplerimizin farkında olmak, sonra sevdiğimiz kişi için ''gayret etmek'' hem kendi açımızdan hem sağlıklı bir ilişki yaşamak adına, bizi rahatlatacaktır. Bu konuda destek almak için bizlere ulaşabilirsiniz.
12 Ekim 2020