Boşanma aşamasındayım
Evlendim sadece 2 ay evli kaldm şu an boşanma aşamasındayım 7 yıldır tanıdığım bi insandı tabi bu kadar yılda cok büyük anlaşmazlıklar yaşadık 1 ay sonra boşanma davamız var ne yazıkki hala seviyorum şu an benim ona karşı en büyük sorunum ben sigara kullanıyorum o içmiyor ve bu konuda nişanlıyken bilmesine rağmen evli kaldığım süre boyunca da beni çok baskıladı herşeyime çok karışıyordu robot gibi olmamı istiyordu dayanamadım aileme gidip gelmeme karışmalar aşırı cimrilikler şiddeti filan yoktu ama psikolojik olarak çok baskıladı hala da etkilerinden kurtulamıyorum ondan tek beklentim beni olduğum gibi kabullenmesi ama hala bana rahat rahat sigara içemezsin ailene istediğin zaman gidip gelemezsin harcamalarım böyle bu şekilde konuşuyor herşeyin düzelmesi ve ayrılmamayı istiyorum ama onun istediği gibi biri olamayacağımı biliyorum ve seviyorum da ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum hata yapmak istemiyorum kütfen yardımcı olun
1 Haziran 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Zor bir süreçten geçtiğinizi görebiliyorum. Size net bir şekilde ne yapacağınızı, nasıl yapacağınızı söylemek zor. Nihayetinde sorumluluk almanız ve karar vermeniz gereken bir zaman ve bu tür durumlarda ne kadar yardım alırsak alalım esasında yalnızızdır. Yeni bir karar almakla birlikte hayatınızdaki herhangi bir değişime de yavaş yavaş hazırlanmanız gerekebilir. İki sapak var ve hangisini seçerseniz seçin diğeriyle ilgili soru işaretleriniz olabilir şu durumda. Bunun net ve kesin bir çözümü olduğunu söylemek güç. Ancak profesyonel bir destek almanız, kendinizle ve ilişkinizle ilgili farkındalığı geliştirmenize yardımcı olur. Alacağınız kararda kendinize daha fazla güvenmenize, güçlü yönlerinizi kavrayıp kendinizle barışmanıza ya da olası yeni hayatınıza alışma sürecinizin hızlanmasına fayda sağlar. Umarım süreç sizin için az sancılı olur. Destek almak isterseniz bana site üzerinden ulaşabilirsiniz.
2 Haziran 2020