Dengesizlik
Anksiyete problemim kıskançlık yüzünden inanılmaz tetikleniyor. Uzun süredir bir ilişkim var ve aldatma vs söz konusu değil ama her şeyi çok abartıyorum istemsiz. Hali hazırda ilaçlar kullanıyorum. Kıskançlık duyduğum zaman inanılmaz panik atak krizleri oluyor. Başka bir ilaç takviyesi yapmalı mıyım? Hiç kıskanç bir insan değilimdir normalde
25 Temmuz 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Bireyin normalinin seyri dışında artan veya azalan duygu durum değişikliklerinde psikologlar devreye girer, hepimizin doğası birbirinden farklıdır, bu sebeple gösterdiğimiz ve geliştirdiğimiz davranışlar da öyle ; fakat kendi normalimizin dışında savrulmak bizlere destek almamız gerektiğini hatırlatan sinyallerdir. Anksiyetede ilaç tedavisinin yanında ve hatta duruma göre yerine terapi yöntemlerini düşünerek alanında uzman bir psikoloğa yönelmeyi düşünebilirsiniz. Kaygı köklerini korkulardan besler ve kendini bir hayatta kalma işlevi gibi tanıtır, oysa ne kökende yatan korkular ne de kaygılar başa çıkılamaz değildir. Sadece bize kendini tanıtan o korkuyu / kaygıyı esas olarak bizim tanımamız ve yönetmemiz gerekmektedir. Bunun için gerekli bakış açımızdaki yönlendirmeler olsun, genişlemeler olsun sağlanmalıdır, platformumuzdan bir uzmanla daha detaylı görüşmenizi ve bireysel olarak sizin bu durumla nasıl baş edileceğinize ilişkin bir yol haritası belirlemenizi tavsiye ederim.
25 Temmuz 2021