• Soru Sor
• geceleri panik atak geçirir gibi oluyorum
geceleri panik atak geçirir gibi oluyorum
merhaba son bir haftadır geceleri uyuyamıyorum sürekli aldığım nefes yetersizmiş gibi hissettiğim için panik oluyorum nefes nefese kalıyorum psikolojik bir şey olduğunun farkındayım ama bir türlü bu paniği aşamadığım için günlerdir uyuyamadım. her uyumaya çalıştığımda aynı paniği yaşıyorum
27 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Tanya Halkacıoğlu Can
Merhaba yaşadığınız kaygı bozukluğuna bağlı bir durum da olabilir, panik atak da. Muhakkak terapi almanızı öneririm. Muhtemelen baş edemediğiniz sorunlar bedensel olarak size yansıyor. Terapilerde nefes egzersizi de çalışılıyor. Platformdan bana randevu oluşturursanız daha detaylı görüşürüz seanslarda. Sevgiyle kalın.
27 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Sorun daha fazla büyümeden bir uzmana başvurmanızı öneririm. Erken davranırsanız tedavisi daha kolay olacaktır. Sağlıklı günler dilerim,
28 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Nefes egzersizleri denemeniz veya yatarken meditasyon gibi sakinleştirici rahatlatıcı şeyler yapmanızı öneririm. Şikayetiniz devam ederse bir psikoloğa görünmeniz sizin için faydalı olacaktır. İyi günler.
28 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba bir hafta öncesinde hayatınızda değişen bir şey olup olmadığınızı, ne yaşadığınızı analiz edin. Uyuyamıyorsanız eğer yataktan kalkın, kendinizi, zorlamayın. Uykudan 3-4 saat öncesinde 40 dakikalık bir koşu yapmanızı ya da meditasyon yapmanızı öneririm.
28 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Hayatınızda son zamanlarda neler oldu? Bunu daha önce deneyimlediniz mi? Size yardımcı olmam için sizi daha çok tanımaya ihtiyacım var. Sorun yoktur, birey vardır. Hastalık yoktur her hasta özeldir, biriciktir. O yüzden her deneyim de özeldir. Sevgiyle kalın Psikolog Tuğba Avcı
6 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Bunum neden kaynaklandığı hakkında ne düşünüyorsunuz, ne zaman, ne kadar süre devam ediyor ve başka belirtileri var mı ? Detayları öğrenebilirsek size daha çok yardımcı olabiliriz. Bizimle istediğiniz zaman görüşebilirsiniz.
7 Ekim 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, bahsettiğiniz durumun psikolojik kökenli olma ihtimali oldukça yüksek. Bu durumu ortadan kaldırabilmek için oncelikle bir görüşme yaparak durumun ne olduğunu kesin olarak saptamak ve o doğrultuda bir terapi uygulamak gerekir. Panik atak doğru tekniklerle baş edilebilir ve hatta tümüyle iyileştirilenilir bir durumdur. Dilediğiniz an size yardımcı olabilirim.
30 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Öncelikle teşekkür ediyorum kendiniz için farkındalığınızın ilk adımı atmışsınız. Korkulacak bir durum değil, Anksiyete( kaygı ) kökenli akut bir durum mu , kronik mi veya bir fizyolojik kökenlimi bunu öğrenebilmemiz için randevu oluşturmanızda fayda var. İçinizin rahat etmesi açısından söylüyorum halledilmeyecek bir problem değil. Özellikle benim uzmanlık alanım anksiyete , panik atak geç kalmadan bir randevu talep ederseniz terapötik çerçeve dahilinde durumu değerlendirip çözüme kavuştururuz. Dediğim gibi ilk değilsiniz bir çok danışanımızda bu konuyla geliyor. Bu yüzden zaman kaybetmeden hayat hijyeninizi dengelemek için randevu alınız... Uzman Klinik Psikolog Psikolog Ahmet Ali SUNAY
7 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba, Öncelikle daha önce hiç bu durumu yaşadınız mı bu önemli, birde yakın zamanda sizi kaygılandıracak, üzücek travmatik bir durum yaşadınız mı ? Bunu incelememiz lazım. Dilerseniz kısa bir öngörüşme sonrası nasıl bir yol ilerleyeceğimizi konuşabiliriz.
6 Ekim 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
30 Eylül 2020
Şebnem Akı Karaoğlu
30 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Hepimiz zaman zaman kendimizi rahatsız edici duygular içinde bulabiliyoruz. Kaygılanıyoruz, korkuyoruz, endişeleniyoruz ve bunun gibi birçok duyguyu deneyimleyebiliyoruz. Aklımızdan geçen düşünceler, önceki yaşantılar bizi kaygılandırabiliyor ve paniğe neden olabiliyor bununla birlikte fizyolojik belirtiler ortaya çıkabilmektedir. Sizin de geceleri uyuyamamanızın nedeni siz farkında olmadan düşüncelerinizden kaynaklı olabilir. Bunların detaylı incelenmesi ve üzerinde çalışılması gerekmektedir. Bu yüzden en kısa zamanda profesyonel destek alarak bu durumun üstesinden gelebilirsiniz.
27 Eylül 2020