Kendimi iyi hissetmiyorum
Müzikle uğraşıyorum ve 18 yaşındayım ... Bundan yaklaşık iki sene önce başıma bir olay geldi Arkadaşlarım la alkol aldım bu aldığım ikinci alkolumdu... O zamanlar da bir kız arkadaşım vardı her neyse bir süre sonra o geldi ... Öpüştük vb şeyler oldu ama ilerisi olmadı Yaptığımız yer resmi bir yerdi Bulundurun şehirde bir dernekti Kendime hakim olamayıp orada yaptım akılsızlık işte Daha sonra öpüşme olayının videosu çıktı sadece opusuyoruz ve kızın göğüsü açık sadece bu kadar ve bu olay oturduğun şehirde yaşıtlarım arasında dagildi kızın ailesi öğrendi ama benim ailem öğrenmedi 1) ailem öğrenir korkusu var 2)öğrenirse ne yapacağım korkusu var Ne yapacagimi bilmiyorum
27 Mayıs 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Şebnem Akı Karaoğlu
Bence bu durumu aileniz ile paylaşın, onlara durumun izahını en iyi siz yaparsınız. Başkalarından duymak yerine sizden duymaları daha iyi olacaktır. Durumla ilgili ne kadar üzgün olduğunuzu belirtin. Ne kadar korkuyor olursanız olun en doğrusu bu olacaktır.
30 Mayıs 2020
Psikologofisi Uzmanı
Ailenizin bu konuyu öğrenme riski çok yüksekse önceden sizin anlatmanız daha doğru olur ya da ailede sizi destekleyeceğini düşündüğünüz biriyle öncesinde bu konuyu paylaşabilirsiniz. Öğrenirlerse bu durumun nasıl geliştiğini, nasıl hissettiğinizi, bunun yanlış olduğunu düşünüyorsanız bir daha böyle bir durumla karşılaşmayacaklarını temin edebilirsiniz. Duygularınızı samimi ve dürüst bir şekilde ifade edin.
28 Mayıs 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba Sayın Danışan, İçinden geçtiğiniz durum sizler için çok zor olmuş olmalı. Sizleri, sizin anlatacağınız kelimeler ile tanımak isterim. Yaşadığınız sıkıntı ile ilgili ayrıntılı bir şekilde görüşme yapılması sonucunda, sıkıntı(lar) ile başa çıkma yöntemlerinizi değerlendirebilir ve işlevsiz olanları, birlikte keşfedeceğimiz sizin yaşantınız için uygun olanlarla değiştirebiliriz. Saygılarımla, Uzm. Psk. Kerem Kürkcü
27 Mayıs 2020