Papatya
Meraba ben eşimden ayriyim 10 yıl oldu kızım 8 yaşındaydı şuan 18 yaşında gitmediğim prolog psikiyatri kalmadı ama kuzum tedavi istemedi onlarda her şeyi anlamiyo banada anlatmiyodu ama sonunda her şeyi öğrendim benim yaptığım hatalardan dolayı suçluyor ama babası hem içerdi hemde döverdi sorumlu biri değildi herşeye rahmen onu seviyo sevsin ama oraya gidince psikolojisi daha çok bozuluyor maddi olarak da yardim etmiyor kızıma odasından çıkmıyor içine kapalı inat benle hep tartışıyor ne yapacami bilmiyorum
14 Kasım 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, ben Psikolog Ofisinden Psikolog Zeynep Deniz Gül. Boşanma sürecinde kızınızın yaşadığı bazı travmalar olabilir. Bir suçlu arayışına girerek yaşananlara anlam verme çabasında olduğu görülüyor. Siz en doğrusunu yaparak ve sorumlu davranarak kızınızı yardım almaya yönlendirmişsiniz. Ancak ergenlik döneminde kişiye yardım etmek ve terapiye almak güç olabilir. Kızınız şimdi 18 yaşında olduğundan büyük ihtimalle terapiye daha yatkın olacaktır. Kızınız için yapacağınız en güzel şey ona ihtiyacı olduğunda yanında biri olduğunu göstermeniz olur. Sizinle iletişimi düzeltmek için zorlamayın. Onu her zaman dinlemeye açık olduğunuzu belirtin ve sizinle iletişime geçtiğinde büyük tepkiler vermeyin. Ya da bir sorunu tek başınıza çözmeye çalışmayın , kızınıza bir ekip olduğunuzu gösterin. Bu konuda terapi almak isterseniz https://www.psikologofisi.com/ dan psikolog arkadaşlarımla iletişime geçebilirsiniz. Benimle çalışmak isterseniz https://www.psikologofisi.com/psikolog/zeynep-deniz-gul adresinden randevu alabilirsiniz. Sağlıkla kalın!
15 Kasım 2021